انتقاد نماینده مریوان به وزیر راه بخاطر وضع اسفبار جاده ها | فراتاب
کد خبر: 9210
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398 - 12:10

 فراتاب - گروه مجلس: منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد از استان کردستان در مجلس شورای اسلامی طی نطق پیش از دستور خود با اشاره به افزایش تصادفات جاده ای و عدم بهبود وضعیت راهها در استان کردستان و بطور خاص در شهرستانهای سروآباد و مریوان، به وزیر کشور تذکر داد، متن سخنرانی وی در ادامه خواهد آمد: 

 

با سلام خدمت همه مردم شریف ایران و همکاران محترم
ابتدا عرض تسلیت و تعزیت دارم خدمت بازماندگان حوادث جاده ای در کردستان و بویژه حوادث چند روز اخیر شهرستان های مریوان و سروآباد. از طرف تمامی مسئولین از داغی که ناروا بر آنان رفته و می رود عذرخواهی میکنم و از خداوند طلبکارم مسئولین اصلی و اهمال کاری که سالهاست ما فریاد می کشیم جاده های ما قتلگاه هست اما گوش فرا نمی گیرند، را نبخشد که به این شکل موجب شرمندگی ما در مقابل مردم می شوند. مردم عزیزم و نجیب دوباره عذرخواهی می کنم. همه ما در مقابل شما شرمنده ایم. مسئولین مربوطه بخصوص رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی باید شرمنده مردم کردستان باشند.

می خواهم از فرصت استفاده کنم و خطاب به مردم شریف ایران عرض کنم که از وضعیت معیشتی و فشار اقتصادی خبر داریم و بخاطر بهبود وضعیت تمام تلاش خود را خواهیم کرد. این نوید را به مردم خوب میهنم خواهم داد در سایه فرزانگی و رهبری خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش مسئولین ارشد کشوری، این وضعیت ها هم مدیریت خواهد شد و دوباره آوازه اقتدار و عزت ایران اسلامی برخواهد خواست و وضعیت اقتصادی هم به حالت ثبات برخواهد گشت.

تذکر اول به ریاست محترم جمهوری و وزیر راه و شهرسازی است. دلیل این همه بی توجهی های گذشته بی کفایتی مسولین بوده است یا مهم نبودن جان مردم این استان؟ علیرغم اینکه طی 3 سال گذشته یکی از پرتکرارترین تذکرات و پیگیری های ما وضعیت جاده ای در استان کردستان و شهرستان مریوان و سروآباد بوده است اما هنوز اقدامات درخوری صورت نگرفته است. آمار قربانیان تصادف در روزهای گذشته در کردستان 10 کشته و 7 مصدوم بوده است. که ۷ نفر از کشته ها مربوط به شهرستانهای مریوان و سروآباد بوده است. چرا با جان مردم بازی می کنید؟ اهمال کاری و غفلت از مسئولیت در قبال جان مردم کافی نیست؟ آیا این شایسته انقلاب اسلامی است که بعد از 40 سال هنوز جاده های مناطق روستایی مانند سرشیو و کوماسی در بی کیفیت ترین شکل ممکن باشد، به حدی که انتقال بیماران و یا حادثه دیدگان با هزاران مشکل مواجه باشد؟ بارها تذکر داده ایم و توجهی نمی شود. خبر دارید هنوز 9 ماه هست مدیرکل راه و شهرسازی استان تعیین نشده است؟ چه کسی را مسئول بدانیم؟ جواب قربانیان را بدهید. آیا این نشانه ی بی کفایتی و بی عرضه گی مسئولین نیست؟

نظرات
آخرین اخبار