کد خبر: 9171
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397 - 23:26
پایان رقابت آشپزی دستپخت سال 97:
فرزاد گودرزی جوان ۲۹ سالە اهل استان سنندج موفق بە دریافت عنوان آشپز برتر سال ۱۳۹۷ مسابقات بین اللملی دستپخت شد.

فراتاب_ گروه اجتماعی:  فرزاد گودرزی جوان ۲۹ سالە اهل استان سنندج موفق بە دریافت عنوان آشپز برتر سال ۱۳۹۷ مسابقات بین اللملی دستپخت شد.

دستپخت یک برنامە آشپزی کاملا حرفەای است کە در سال ۱۳۹٤ با کارگردانی و تهیه کنندگی سید وحید حسینی و بە پیشنهاد شبکە اول سیمای ایران تولید شد و از سال ۹٤ تا ۹۷ با تجارب مختلفی در نحوە ارائە برنامەی رقابت آشپزی، داوری و آموزش تهیه و پخش شدە است.
مسابقات سال ۹۷ با پنج دورە اصلی از مرحلە انتخابی تا فینال فینالیستها در زمانی قریب بە ٩ ماه تولید و پخش شد، کە هر مرحلە از آن شامل دورەای از رقابت و آموزش آشپزی موسوم بە دانشگاە دستپخت توسط هنرجویان و اساتید مشهور آشپزی ایران بود.
هنرجوی کردستانی، برندە نهایی سال ۹۷ این رقابتها، کە آشپزی را خودآموز و بنابر نیازهای زندگی فراگرفتە، فاقد تجربە و رزومه حرفەای در عرصە آشپزی می باشد. این جوان کە اکنون عنوان سرآشپز سال ایران را از آن خود کردە، موفقیت خویش را مدیون علاقە وافر خود بە آشپزی و ظرفیتهای بالای دانشگاه دستپخت می داند کە امکان نمایش روحیه رقابت و مسابقە را در فضایی مثبت و صمیمی توام با فراگیری هنرآشپزی از اساتید جهانی آشپزی ایران فراهم نموده است.

پایگاە خبری فراتاب این موفقیت ارزشمند را بە آقای فرزاد گودرزی تبریگ می گوید.

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است.

 

نظرات
آخرین اخبار