کد خبر: 7145
تاریخ انتشار: 10 دی 1396 - 21:07
حسین خوش اقبال معاون جدید استانداری کردستان:

به گزارش فراتاب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حسین خوش‌اقبال در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه تصدی پست فرصتی از جانب نظام و مردم برای خدمتگزاری است، اظهار داشت: مردم کردستان مردمانی قدرشناس هستند و من نیز تلاش خواهم کرد در کنار استاندار کردستان و دیگر مدیران به این مردم خدمت کنم.

وی نقدپذیری، تعامل با رسانه‌ها، گروه‌ها و جریانات سیاسی را از جمله برنامه‌های خود در استان اعلام کرد و گفت: معتقدم «ایجاد امنیت پایدار و مقابله با تهدیدات» بنیاد و اساس توسعه است و در این راه همه همت خود را بکار می‌بریم.

معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: رأی بالای مردم کردستان به دولت ما را مکلف به برداشتن گام‌های اساسی برای توسعه و بهبود زندگی مردم می‌کند.

وی با بیان اینکه ساختارهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کردستان را به خوبی می‌شناسم، عنوان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها جایگاه فرهنگ و هنر کردستان در کشور ارتقا دو چندان پیدا کند.

خوش‌اقبال تأمین معیشت مرزنشینان و ایجاد کسب و کار پایدار را جزو برنامه‌های مهم خود در استان خواند و افزود: امنیت پایدار در سایه امنیت اقتصادی و معیشتی مردم تامین می‌شود و همه تلاش‌ها در این راستا به نتیجه مطلوب می‌رسد. وی اظهار کرد: همه توان و تلاش خود را برای رشد و اعتلای استان کردستان در همه شاخص‌های توسعه‌ای به کار می‌بریم.

در پایان این مراسم از زحمات علیرضا آشناگر تجلیل و حسین خوش‌اقبال به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان معرفی شد.

لازم به ذکر است که خوش اقبال در کارنامه خود فرمانداری شهرستان‌های سنقر و کلیایی، کرمانشاه، پاوه، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب را طی سال های اخیر داشته است.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

 

نظرات
آخرین اخبار