درباره ما | فراتاب
کد خبر: 809
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 09:03
فراتاب و هیات تحریریه فراتاب در یک نگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

پروانه انتشار پایگاه خبری

به موجب ماده 13 قانون مطبوعات مصوب 1364/12/28 مجلس شورای اسلامی، پروانه انتشار پایگاه خبری فراتاب در زمینه اجتماعی و سیاسی به نام آقای اردشیر پشنگ به نشانی www.faratab.ir به شماره ثبت 79546 صادر می گردد. امید است با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی مطبوعاتی خویش موفق باشید

حسین انتظامی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی

 

 

تحریریه

  • صاحب امتیاز و  مدیر مسئول | اردشیر پشنگ
  •  ارتباط با مدیرمسئول و سردبیر: pashang1979@gmail.com
  • لینک اینستاگرامی | @Faratab.Official 
  • لینک کانال تلگرامی: https://telegram.me/faratab

 

فراتاب

فراتاب پایگاهی خبری با رویکردی تحلیلی، بی‌طرفانه و حرفه‌ای نسبت به مسائل بین المللی، منطقه ای و ایران در حوزه های مختلف دیپلماتیک، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

فراتاب سعی دارد فراتر از هر جغرافیا، تبار، نژاد، مذهب، فرهنگ و تفکری در راستای تحقق صلح، بسط همزیستی مسالمت آمیز، گسترش گفت و گو، تساهل و تسامح و بردباری در برابر دیگران، دفاع از آزادی های اساسی و حقوق بشر و حفظ کرامت انسانها قدم بردارد، ارزش هایی که در جهان امروز و بخصوص خاورمیانه بیش از هر زمانی دیگر به آنها نیاز داریم.

لذا از هر فردی در هر کجا، از هر تبار و ملیت و مذهب، با هر فرهنگ و تفکری که قائل به این ارزشهاست برای ساختن فردایی کم دردتر و روشن تر از امروز دعوت به همکاری می کنیم.

لازم به ذکر است این سایت تعلق و وابستگی به هیچ نهاد، سازمان، گروه و تشکیلات خاصی نداشته و هیات موسس و تحریریه آن متشکل از جمعی از دانشگاهیان، پژوهشگران، روزنامه نگاران و متخصصین مستقل در حوزه های مختلف هستند که اسامی آنان در شناسنامه سایت درج شده است.

فراتاب آماده دریافت وعملیاتی کردن هر ایده، نظر و پیشنهاد خلاقانه ای در چارچوب اهداف اعلام شده و نیز روند حرفه ای تر شدن و به روزتر شدن است.

فراتاب در حال حاضر تنها مطالب نوشته شده به زبان‌های فارسی و کُردی را منتشر می کند اما در عین حال در بخش آگهی‌های تبلیغاتی و تجاری از دو زبان عربی و انگلیسی نیز بهره می‌برد.

همچنین با توجه به استقرار سایت در ایران، رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف رسانه ای و تحقیقاتی کشور از جمله موارد مورد تاکید در انتشار مطالب، اخبار، گزارشها، تصاویر و دیدگاههای مختلف است. در پایان تاکید می شود همکاری با فراتاب شامل هزینه و نیز درآمد نخواهد بود.

 

 

 

نظرات
آخرین اخبار