کد خبر: 12228
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1401 - 14:43
خانم رایا مینجنن در بدو ورود به ایران متعجبانه متوجه شد از همسر فوتبالیستش یورکن لوکادیا بیشتر جلب توجه در اینستاگرام ایرانیان کرده است!

فراتاب: چند ساعت از معرفی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی جدید پرسپولیس نگذشته بود که شاهد هجوم هزاران نفر از کاربران ایرانی اینستاگرام به صفحه همسر وی «رایا میجنن» بودیم.

هواداران پرسپولیس در اینستاگرام، پس از مشاهده تصویر منتشر شده از رایا میجنن در صفحه شخصی وی پس از ورود به ایران، گویی از خوشامدگویی به بازیکن جدید غافل مانده و برای همسرش سنگ تمام گذاشته و تعداد فالورهای پیج او به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد.

فضای مجازی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام، توانایی جهت‌دهی و حتی تعیین تکلیف در تمام رشته‌های ورزشی به ویژه ورزش جذاب و پر از حواشی فوتبال را دارد. بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام، مدت‌هاست نقش مهمي در فوتبال و حواشی آن داشته است.

این روزها تعداد فالوورهای بازیکنان و صفحه رسمی باشگاه، تبدیل به معیار کلیدی برای موفق عمل کردن و محبوبیت بیشتر شده است. جهت دادن و تهییج هواداران و پیش‌بردن جریانات به سمت و سویی که باب میل اصحاب این رسانه است از جمله توانایی‌های فضای مجازی‌ست؛ بطور مثال اگر جو فضای مجازی علیه یک بازیکن یا مربی باشد، می‌تواند کاری کند که بازیکن یا مربی به حاشیه کشیده شده و بر کیفیت کار و اعتماد بنفس وی تاثیر سو داشته و وی را به بی‌راهه بکشاند.

در زمانی که فوتبال دوستان فضای مجازی را با دقت رصد کرده و ساعات زیادی از شبانه روز را به پیگیری اخبار از طریق این پلتفرم اختصاص می‌دهند ایجاد تهییج و همراه کردن مردم برای تخریب یا تقدیس چهره‌های مختلف کار سختی بنظر نمی‌رسد.

حالا باید دید فوتبالی که تا این حد وابسته به فضای مجازی است راه درستی را در پیش گرفته است؟

همسر ستاره هلندی پرسپولیس پس از مشاهده حضور ناگهانی هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش، پستی منتشر کرد و این چنین نوشت: «از همه دنبال‌کنندگان جدید ایرانی‌ام بابت کلمات گرم و محبت‌ آمیزشان تشکر می‌کنم؛ من به شما و فرهنگ‌تان احترام می‌گذارم و تا زمانی که اینجا حضور دارم با افتخار حجابم را رعایت می‌کنم. بیایید باهم مهربان باشیم!»

گزارش از زهرا پرتوی

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار