رونمایی از دو مدل گوشی ایرانی تیبا و آی 8 پلاس توسط شرکتی در استان کردستان | فراتاب
کد خبر: 9996
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398 - 18:30
یک شرکت ایرانی در استان کردستان، دو مدل گوشی ایرانی تیبا و آی 8 پلاس را به صورت رسمی رونمایی کرد.

فراتاب- گروه استان کردستان: در شامگاه شنبه مراسم رونمایی از دو گوشی ایرانی تیبا و آی هشت پلاس برگزار شد.

این دو گوشی موبایل داخلی توسط شرکتی در کردستان تولید شده‌اند و این شرکت تاکنون توانسته است 6 مدل کلاسیت گوشی های موبایل را تولید و به بازار کشور عرضه کند.

بخش واحد تحقیق و توسعه این شرکت عنوان کرد در مراحل بعدی سعی دارند گوشی هایی در مدل جدیدتر و با کیفیت‌تری را طراحی و روانه بازار کنند.

گفتنی است طرح رجیستری موبایل در یکسان‌سازی قیمت گوشی های موبایل تاثیر زیادی داشته که همین موضوع در کنار جلوگیری از قاچاق، به خوبی از تولید داخلی حمایت کرده است.اخیرا وزیر ارتباطات نیز از عرضه گوشی های ایرانی ارزان‌قیمت خبر داده بود.

مدیرعامل این شرکت تولیدی در خصوص مشخصات محصول جدید خود عنوان کرد که مدل مشابه و خارجی این گوشی داخلی با قیمتی حدود 1 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد، اما مدلی که ما تولید کردیم دارای قیمتی کمتر از 200 هزار تومان است.

گوشی داخلی تیبا دارای حافظه داخلی 32 مگابایتی و رزولوشن عکاسی VGA بوده که می‌تواند از شبکه 2Gنیز پشتیبانی کند.

در این مراسم از گوشی مدل ای 8 پلاس نیز رونمایی شد که در واقع تکمیل شده مدل قبلی خود محسوب می‌شود، اما مدل تیبا برای اولین بار توسط این شرکت داخلی طراحی شده است.

هرچند تاکنون جزئیات بیشتری از این دو گوشی داخلی منتشر نشده است، اما تصاویر نشان می‌دهند که دو گوشی دکمه‌ای داخلی توسط تولیدکنندگان ایرانی تولید شده و به بازار عرضه خواهند شد.

نظرات
آخرین اخبار