کد خبر: 9539
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1398 - 05:30
در ماه آینده میلادی حجم تولید نفت شیل آمریکا با عبور از ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار بشکه در روز و همچنین استخراج ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز در روز، رکورد تازه‌ای در این صنعت به ثبت می‌رساند.

فراتاب-گروه اقتصادی:مطابق با جدیدترین پیش‌بینی‌های سازمان انرژی‌های آمریکا، در ماه سپتامبر آمار خیره کننده‌ای از تولید نفت و گازدر این کشور منتشر خواهد شد.

در این بین EIA گزارش داده است که در ماه سپتامبر  حجم تولید نفتشیل آمریکا با ۸۵۰ هزار بشکه افزایش به ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. مطابق با این گزارش بیشترین رشدتولید در حوزه پرمین در ایالت تگزاس آمریکاست که تولید آن با ۷۵ هزار بشکه افزایش به ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید. این در حالی است که افت قیمت نفتبه محدوده 50 دلارمی تواند تهدید جدی برای صنعت نفتشیل آمریکا محسوب شده و سرمایه گذاریدر این حوزه را از توجیه اقتصادی خارج کند.

همچنین صنعت گازآمریکا نیز در ماه آینده میلادی روزهای خوشی را ثبت خواهد کرد. بر اساس پیش بینی ها و نیز پیشرفت پروزه های استخراج گاز، تولید روزانه این کشور از منابع گازی به رقم 81 میلیون و 600 متر مکعب در روز خواهد رسید که رکورد جدیدی محسوب می شود.

 

نظرات
آخرین اخبار