کد خبر: 9394
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 - 14:42
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت از افتتاح مرکز درمان سکته حاد مغزی غرب کشور در کرمانشاه تا هفته دولت خبر داد.

فراتاب_گروه فراسلامت: به گزارش خبرنگار فراتاب ، دکتر نمکی امروز (۱۲ مرداد) در جریان سفر به کرمانشاه با اشاره به ساخت مرکز درمان سکته حاد مغزی در کرمانشاه  گفت: این مرکز در غرب کشور بی نظیر بوده و هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تامین تجهیزات این مرکز گفت: تمام تجهیزات به استان ارسال شده و کمبودی در این زمینه نداریم.

وی همچنین در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی "گلستان" کرمانشاه، با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه گفت: بخش های مختلف نظیر اتاق عمل، بخش های تخصصی سوختگی و CCU در این بیمارستان لحاظ شده است.
وی با بی نظیر خواندن ظرفیت های این بیمارستان در غرب کشور گفت: این مرکز در کنار خدمات رسانی به مردم استان کرمانشاه، خدمات رسانی به استان های هم جوار را نیز برعهده خواهد داشت.
وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به قطب بودن کرمانشاه در حوزه خدمات پزشکی در غرب کشور گفت: این استان با ظرفیت های بسیار در حوزه پزشکی و خدمات رسانی به استانهای همجوار و بیماران کشور عراق می تواند در زمینه جذب توریسم سلامت نیز فعال شود.

بیمارستان سوختگی گلستان از سال ۹۱ کلنگ زنی شده است. برای ساخت این پروژه ۵۰ تختخوابی با زیربنای ۸۲۰۰ مترمربع تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و آنطور که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کردند این پروژه نیز هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

نظرات
آخرین اخبار