کد خبر: 8100
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397 - 20:30
به دنبال پیگیری های خبرنگاران مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه های پرمخاطب در تهران، نمایشگاه خودرو از تقویم نمایشگاه های بین المللی تهران حذف شد.

فراتاب - گروه اجتماعی: از آن جایی که نمایشگاه های پر مخاطب، طی مصوبه شورای دوم شهر تهران باید در خارج از محدوده ترافیکی شهر برگزار شود اما در فروردین ماه سال جاری، درست پس از استعفای شهر دار تهران اخباری مبنی بر مجوز برگزاری هفتمین نمایشگاه پر مخاطب تهران از سوی وزارت صنعت به نمایشگاه سئول داده شده بود و این نمایشگاه بنا بود که در 29 اردیبهشت تا 3 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که خبرنگاران به علت مشکلات عدیده ای که برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در پایتخت برای شهروندان تهرانی ایجاد می کند، پیگیری مصوبه شورای دوم شهر تهران مبنی بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در پایتخت را در دستور کار قرار دادند.
 
در این راستا تعدادی از اعضای شورای شهر از جمله  محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر، احمد مسجد جامعی، زهرا نژاد بهرام، محمود میرلوحی به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن تذکر به سرپرست شهرداری تهران و وزارت صنعت، خواهان لغو این نمایشگاه و یا انتقال آن به خارج از پایتخت شدند.
 
حال مشخص نیست حذف نمایشگاه خودرو از تقویم نمایشگاه های بین المللی تهران به معنای لغو مجوز برگزاری آن است یا خیر؟
نظرات
آخرین اخبار