احترام به نظر مردم یعنی انتخاب هاشمی به عنوان شهردار | فراتاب
کد خبر: 7982
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1397 - 19:25
عضو شورای شهر تهران مطرح کرد
عضو شورای شهر تهران، گفت: اگر اعضای شورای شهر تهران می خواستند به نظر مردم احترام بگذارند باید محسن هاشمی را به عنوان شهردار انتخاب می کردند.

فراتاب - گروه اجتماعی: برخی از اعضای شورای شهر تهران قبل از نهایی شدن و انتخاب 7 کاندید فعلی شهرداری تهران اظهار می‌کردند که اگر نظرسنجی عمومی شکل گیرد، مردم نمی‌خواهند که هاشمی از شورا خارج و شهردار شود.

اما حال بعد از انتخاب 7 کاندید شهرداری، عضوی از شورای شهر تهران هشتگ #شهردار_من را راه انداخته است. بسیاری از شهروندان تهرانی به این اقدام اعتراض دارند و صحبت منطقی‌شان این است که چرا قبل از انتخاب 7 کاندید شهرداری نظرسنجی نکردند ؟

محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران، در خصوص توییت اخیر حجت نظری مبنی بر اینکه "اقدامات خطرناکی خارج از شورا برای زدن به زیر میز انتخاب شهردار تهران از میان 7 گزینه موجود در حال انجام است. باید بدانیم که خودخواهی و در نظر نداشتن منافع عموم مردم، در نهایت دامن همه را خواهد گرفت. اگر شهردار از میان 7 گزینه نهایی انتخاب نشود، پشت پرده را بی پرده خواهم گفت." بیان کرد: «از پشت پرده‌ای که ایشان صحبت کرده، هیچ خبری ندارم.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از انتخاب 7 گزینه کاندید شهرداری هشتگ #شهردار_من راه انداخته شد نه قبل از آن، گفت: «شهروندان تهرانی قبل از انتخاب 7 کاندیدا نظرشان را صریح گفته بودند. مردم آقای هاشمی را برای شهرداری تهران در نظر داشتند. اگر نظر مردم برای کسی مهم و قابل احترام بود و همچنین می خواست بنابر نظر مردم عمل کنند، باید هاشمی شهردار می‌شد.»

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا این 7 نفر انتخاب شده در قبای شهردار تهران هستند یا خیر، تصریح کرد: «بی‌شک نمی‌توان گفت  که این 7 نفر در قواره شهرداری تهران نیستند بلکه ابتدا باید برنامه‌های خود را ارائه دهند. در یک روند دموکراتیک  7 نفر انتخاب شده‌اند که اعضای شورا مسوول انتخاب‌شان بوده‌اند. ما چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید این 7 نفر بالا آمده‌اند. حال باید از این افراد برنامه‌های شان را گرفت و بر اساس ارائه برنامه‌هایشان به 2 نفر رأی داد. اما اینکه آقای هاشمی از همه قوی‌تر بوده شکی نیست و نظر بنده بوده و همان هم هست.»

 

نظرات
آخرین اخبار