کارت شناور در سال‌های گذشته چک سفید امضاء شده بود | فراتاب
کد خبر: 7971
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1397 - 10:15
با آغاز طرح ترافیک پر حاشیه مطرح شد:
عضور شورای شهر با بیان اینکه کارت شناور در سال‌های گذشته چک سفید امضاء شده بود، گفت: البته گروه‌های خاصی به این طرح نیاز دارند و باید شورا آن ها را حمایت کند.

فراتاب - گروه اجتماعی: ناهید خداکرمی در پاسخ به این پرسش که عده‌ای همچنان در زمینه ثبت نام و تایید طرح ترافیک بلاتکلیف و سرگردان هستند، گفت:‌ احتمالا این افراد دیر اقدام کرده‌اند به عنوان مثال برای خود بنده هم پیامک تأیید طرح آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که شما چه میزان هزینه برای ورود به طرح ترافیک می‌دهید، گفت: تخفیفی به ما نداده‌اند فعلا 200 هزار تومان کارتم را شارژ کرده‌ام چرا که خیلی وارد طرح نمی‌شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما راننده دارید و ماشین شورا در اختیار شما است، گفت: پول طرح راننده را باید بدهیم. همه ما باید تن به تغییر بدهیم.

خداکرمی افزود: کارت طرح ترافیک در سال‌های گذشته وسیله‌ای برای رشوه دادن شده بود. البته گروه‌های خاصی به این طرح نیاز دارند و باید شورا آن ها را حمایت کند.

وی با بیان اینکه کارت شناور در سال‌های گذشته تبدیل به چک سفید امضاء شده بود، گفت: همین امر باعث افزایش ترافیک شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که سال گذشته کارت شناور بود امسال تبدیل به کارت سیار شده و فقط نامش تغییر کرده است، گفت:‌احتمالا کارت سیار را به گروه‌های ویژه‌ای می‌دهند و آن ها باید هزینه ورود به طرح را بدهند.

وی در خصوص آرم طرح ترافیک خبرنگاران و تخفیف داده شده از سوی شورا به خبرنگاران گفت:‌ ضعف شورای شهر دادن رانت به خبرنگاران بود نباید به این شیوه عمل می‌کردیم. باید راه دیگری را برای کمک به خبرنگاران در نظر می‌گرفتیم.

نظرات
آخرین اخبار