نمایشگاه گل و گیاه در نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می شود | فراتاب
کد خبر: 7964
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397 - 14:05
مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران:

فراتاب - گروه اجتماعی: مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

علی محمد مختاری با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از روز شنبه ۱۵  اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۲۰۰  تولید کننده داخلی در زمینه گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته و تعدادی از  شرکت‌های خارجی و نمایندگان آن‌ها ازجمله کشورهای ایتالیا، اوکراین، ارمنستان و سوئیس آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این نمایشگاه به مدت ۷ روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ در مجتمع نمایشگاهی گفتگو، واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می‌گردد و شهروندان محترم می‌توانند جهت بازدید همه روزه در این ساعات مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان و ... حضور خواهند داشت و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ گیاه­‌پروری و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه می‌باشد، ادامه داد: پیرو برگزاری این نمایشگاه‌ها، شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل وگیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقاء کیفیت تولیدات خود نیز بوده‌ایم.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان و ... حضور خواهند داشت و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

مختاری در خصوص برنامه‌های جانبی نمایشگاه گفت: پیرو استقبال چشمگیر شهروندان عزیز از راه‌اندازی کاروان‌های گل، در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و ۵ روز اول برپایی نمایشگاه یعنی ۱۵ تا ۱۹  اردیبهشت، کاروانی از احجام تزیین شده با  گل با کیفیت و کمیتی برتر از کاروان‌های پیشین در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد. هدف از راه‌اندازی کاروان گل، ایجاد شادی و نشاط در محلات مختلف سطح شهر تهران و دعوت از شهروندان برای بازدید از نمایشگاه گل و گیاه می‌باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، مختاری با اشاره به تقاضاهای مکرر بازدیدکنندگان گرامی در نمایشگاه‌های پیشین برای خرید گل و گیاه در فضای نمایشگاه، گفت: جهت رفاه حال و رضایت شهروندان، غرفه‌داران در روز آخر برگزاری نمایشگاه، یعنی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، فقط اقلام موجود در غرفه‌های خود را با قیمت مناسب برای فروش ارائه می‌نمایند تا علاوه بر جلوگیری از آسیب­‌های ناشی از بازگرداندن گیاهان به مبدأ و ممانعت از وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدکنندگان کشورمان، امکان خرید گل و گیاه با قیمت منصفانه نیز برای شهروندان عزیز فراهم شود. / ایسنا

 

نظرات
آخرین اخبار