دکتر قلابی شیطان‌صفت دستگیر شد | فراتاب
کد خبر: 7961
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397 - 14:10
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش دکتر پوست و زیبایی و سوءاستفاده از هویت یک پزشک عمومی، اقدام به آزارو اذیت خانم‌ها کرده است.

فراتاب - گروه اجتماعی: سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح آغاز رسیدگی به پرونده آزار و اذیت جنسی در پوشش پزشک زیبایی و پوست گفت: در مورخه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ( 1397 ) خانم جوانی به هویت مشخص با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران عنوان داشت که در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس، پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

با تأیید شکایت مطرح شده این خانم جوان از سوی پزشکی قانونی، پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران تشکیل و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و تحقیقات جهت دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خانم جوان پس از حضور در اداره شانزدهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت ترمیم پوست و ریزش مو ، دو جلسه به مطب دکتر منصور . ق واقع در تهرانپارس – خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم .

شاکی ادامه داد: پس از انجام مشاوره مقرر شد تا جهت از بین بردن لک روی پوست نیز جلساتی را به آنجا مراجعه نمایم ؛ در مورخه 02 اردیبهشت 1397 به مطب رفته و بنا به تجویز پزشک جهت ایجاد بی حسی موضعی اقدام به خرید دارو و سرم از داروخانه نزدیک مطب کردم.

وی گفت: با وجود تأکیدی که بر بی حسی موضعی داشتم اما پس از تزریق دارو کاملا از هوش رفتم و طی این مدت متوجه هیچ چیزی نشدم . پس از به هوش آمدن نسبی و طی تماس تلفنی با یکی از بستگان ، با کمک ایشان از مطب خارج شده و به منزل اقوام خود رفتم ..... پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم که طی چند ساعتی که در مطب زیبایی بودم ، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم و متاسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

سرهنگ حمید مکرم در خصوص دستگیری پزشک قلابی عنوان داشت : کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورخه 8 اردیبهشت 1397 جهت دستگیری متهم به نشانی مطب در منطقه تهرانپارس – خیابان وفادار شرقی اعزام و موفق به دستگیری دکتر قلابی به هویت واقعی سعید . س ( 40 ساله ) شدند که خودش را به نام دکتر منصور . ق معرفی و در زمان دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص آغاز تحقیقات از متهم گفت: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بوده و با معرفی خود به نام پزشک اقدام به ویزیت ، معاینه و حتی عمل های تخصصی پوست کرده است.

وی گفت: این در حالیست که در بررسی سوابق دکتر منصور . ق مشخص شد که ایشان 78 ساله بوده و دارای مدارک پزشکی عمومی است و متهم از حدود دو ماه پیش در مطب ایشان مشغول کار شده و دکتر منصور . ق به دلیل کهولت سن گاها به مطب سر می زده و همین موضوع باعث شده تا متهم بیشتر اقدامات و اقدامات پزشکی و مشاوره ها را شخصا انجام دهد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از کلیه شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

نظرات
آخرین اخبار