کد خبر: 7903
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397 - 18:55
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از همکاری با پلیس برای دسترسی به اطلاعات مالکان خودرو در راستای اعلام منقضی شدن معاینه فنی خودروها خبر داد.

فراتاب - گروه اجتماعی:نواب حسینی منش، با بیان اینکه در حال طراحی نرم افزار "سی آر ام" در شهرداری تهران هستیم، گفت: سعی داریم که ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان از طریق پیامک و ... داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان انتقاد دارند که از زمان معاینه فنی آنها می‌گذرد اما اطلاعی از این موضوع نداشته و جریمه می‌شوند، گفت: در حال حاضر سامانه سیمفا در اختیار شهرداری تهران نیست و دخل و تصرفی در اطلاعات مالک نداریم و آن چیزی که ما از مالک خودرو در اختیار داریم وی آی ان، پلاک خودرو و وضعیت معاینه فنی آن است اما شماره و اطلاعاتی از مالک نداریم که اتمام مهلت معاینه فنی را به وی اطلاع دهیم.

وی با بیان اینکه با همکاری معاونت فناوری شهرداری و پلیس تلاش داریم که پوشه شهروندی ایجاد کنیم، گفت: در قالب این پوشه شهروندی می‌توانیم به اطلاعات شهروندان، شماره تلفن و ... دسترسی یابیم و بلافاصله پس از اتمام معاینه فنی به شهروندان پیامک بزنیم.

حسینی منش با بیان اینکه نمی‌توانم زمانی را برای انجام این مهم اعلام کنم، گفت: با این حال این مسئله در دستور کار شهرداری قرار دارد و به محض همکاری با پلیس می‌توانیم این سامانه را راه اندازی کنیم.

نظرات
آخرین اخبار