طرفداران آیفون بخوانند | فراتاب
کد خبر: 12078
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1401 - 16:01
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در دو ماه نخست امسال بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته و نیاز کل سال جاری ثبت سفارش واردات گوشی آیفون انجام شده و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

به گزارش فراتاب، علیرضا پیمان‌پاک با بیان اینکه نباید ارز یارانه‌ای برای واردات کالاهای لوکس و مصرفی مانند گوشی تلفن همراه آیفون اختصاص یابد، اظهار کرد: در دو ماه نخست امسال 2 برابر کل واردات آیفون سال گذشته ثبت سفارش شده است.
وی افزود: مردم نباید نگران باشند، زیرا به‌ اندازه کافی از نوع این محصول وارد کشور خواهد شد و فریب فضاسازی برخی دلالان و واردکنندگان مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی آیفون را نخورند.
به گزارش فراتاب، در روزهای گذشته خبر ممنوعیت واردات آیفون توانست بیش از 40 درصد قیمت این برند در بازار موبایل را گران و به نوعی نایاب کند. آن طور که پیداست سناریو ممنوعینت واردات آیفون از سوی دلالان نوشته شده تا بازار این محصول داغ شود.
این در حالی است که دوم خرداد مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی اخبار برای ممنوعیت واردات موبایل برخی نشان‌های تجاری اعلام کرد: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری(برند‌ها) هیچ محدودیتی نداشته و پیرو به‌روزرسانی برخی گروه‌های کالایی و برخی اولویت بندی ها برای تامین کالاهای اساسی، برخی اولویت بندی های کالایی مقطعی و یا برخی اختلالات پیش می آید که امری طبیعی است.

نظرات
آخرین اخبار