کد خبر: 10842
تاریخ انتشار: 28 مهر 1398 - 06:50
کاهش 65 درصدی تلفات در محدوده حمیل اسلام آباد
9 کیلومتر از بزرگراه اسلام اباد به پل دختر باحضور معاون پارلمانی رییس جمهوری، استاندار کرمانشاه و جمعی دیگر از مسوولان استانی عصر سه‌شنبه به بهره‌برداری قرار گرفت.

 فراتاب- کرمانشاه استاندار کرمانشاه تکمیل بزرگراه اسلام‌آبادغرب به پلدختر را یک اولویت در توسعه غرب کشوردانست و  این مسیر راشاهراهی راهبردی در منطقه عنوان کرد که  مبادلاتی خوزستان را به این قسمت متصل می‌کند.
بازوندافزود: بخش بزرگی از این پروژه در استان‌های ایلام و لرستان واقع شده و هنوز به صورت یک بانده باقی مانده است.وی گفت:حدود ۵۴ کیلومتر از این بزرگراه در استان کرمانشاه واقع شده است که قسمت اعظم آن به اتمام رسیده و تنها حدود هشت کیلومتر باقی مانده است.با توجه به اهمیت این پروژه در توسعه استان، از آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری درخواست داریم موضوع تکمیل این بزرگراه مهم را در هیئت دولت مطرح و پیگیری کند. تکمیل این بزرگراه در محدوده اسلام آباد - حمیل موجب کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در این محور شده که دستاورد بزرگیست.

 حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری  از پیگیری تکمیل پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب به پلدختر در هیات دولت خبر داد و گفت: بدون گسترش راه‌های مبادلاتی نمی‌توان به توسعه دست یافت،  باید تمام حوزه‌ها گسترش یابند تا به یک توسعه همه‌جانبه و متوازن برسیم.
امیری افزود: کرمانشاه از قدیم‌الایام محل عبور زوار عتبات عالیات بوده است و این جایگاه باید همچنان حفظ شود.

 

 بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است 

نظرات
آخرین اخبار