آخرین اخبار

نیلوفر فلاح

RSS
معرفی کتاب
باور کن برگزیده ای کتابی در زمینه توسعه فردی و خودشناسی است و نویسنده برای مخاطبانش بیان کرده که چگونه با توانایی های ذاتی خود به خوشبختی دست یابند
کسب و کارها در این وضعیت اقتصادی چه کنند؟
برهم ریختگی اقتصاد کشور جنبه‌های مختلفی را تحت شعاع خود قرار داده است و امروز شاهد اقتصادی مخوف هستیم. براساس دید و نظر کارآفرین نمونه‌ی دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران دلیل و منشا این مشکلات صادق نبودن دولت با مردم است.
چگونه ترامپ کلینتون را ناک اوت کرد؟
اینکه چگونه شد که ترامپ توانست از کلینتون پیشی گرفته و پیروز انتخابات امریکا شود، هنوز برای خود امریکایی ها هم سوالی بزرگ است. فارغ از تفکرات مجنون وار ترامپ می شود در بسیاری از موارد از تفکرات او استفاده و راه هایی که باعث موفقیت او شده است را بررسی کرد
معرفی کتاب:
کتاب جز از کل نامز دریافت جایزه ی بوکر و اولین کتاب استیو تولتز می باشد که پس از منتشر شدن، سر و صدای زیادی را به پا کرده است. کتاب حاضر در مورد پدر و پسری به نام های مارتین و جسپر دین است که اتفاق های جالب و خواندنی را در خود جای داده است.
معرفی کتاب
کتاب جامعه شناسی خودمانی نوشته ی حسن نراقی است و با بیانی خودمانی به تعریف وضع جامعه و نقش مردم ایران در عقب ماندن کشور می پردازد.
معرفی کتاب:
دموکراسی یا دموقراضه را می توان جزو کتاب هایی دانست که با مطالعه آن می توانید سواد سیاسی خود را افزایش دهید و با حقایق سیاسی به وسیله ی استفاده از داستان و طنز آشنا شوید.
فرهنگسرای آفتاب برگزار می‌ کند:
نهم الی چهاردهم بهمن فرهنگسرای آفتاب میزبان خانم هایی خواهد بود که علاقه مند پوشاک اصیل و سنتی هستند. مهمترین ویژگی این پوشاک تلفیق سنت و مدرنیته است که در جوامع امروزی بسیار کارآمد است.
در گفتگوی فراتاب با عضو هیات رییسه اتاق اصناف مطرح شد:
عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران ضمن تاسف و تسلیت به خانواده های داغ دیده گفت: عمق این فاجعه به مرور زمان عینی تر خواهد بود و بسیاری از صاحب های صنفی این ساختمان ورشکسته شده اند.
رییس اتحادیه ی پوشاک تهران در گفتگو با فراتاب خبر داد:
رییس اتحادیه پوشاک تهران ضمن ابراز تاسف از فروریختن ساختمان پلاسکو اعلام کرد: با وجود از بین رفتن پارچه و پوشاک تهیه شده برای شب عید، هیچگونه تغییری در قیمت لباس ها نخواهیم داشت و با تشکیل ستادی به خسارت دیده ها کمک خواهیم کرد.
علی میرزاخانی سردبیر روزنامه ی دنیای اقتصاد در گفت و گو با فراتاب:
فرار سرمایه و ثروت از شهرستان ها به سوی تهران و انباشت سرمایه در پایتخت یکی از مباحث مهم اقتصادی‌ست که باید به تبعات آن و نتایجی که روانه شدن سرمایه استان ها به پایتخت برجای خواهد گذاشت، توجه بیشتری کرد.
علیرضا باغانی
در یک روز گذشته با روی کار آمدن ترامپ اقتصاد بسیاری از کشورها دچار نوسانات مختلفی شده که ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است به طوری که سکه 23 هزار تومان افزایش قیمت و شاخص بورس در 1500 واحد افت داشته است.
رضا پدیدار
عضو کیمیسون صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق ایران اعلام کرد صنعت پتروشیمی ایران جزو 10 کشور برتر جهان است و با برطرف شدن مشکلات مبادلات پولی و بانکی این صنعت می تواند سهم صادرات کشور را تقویت کند.
نیلوفر فلاح
با بررسی اصول و قواعد بانکداری اسلامی می توان به این نتیجه رسید که خیلی از قوانین اجرایی و خدمات دهی حال حاضر بانک ها، با این امر(بانکداری اسلامی) مغایرت دارد. در این گزارش به تحلیل این موضوع خواهیم پرداخت:
ویدیو
کیوسک
کتاب