دنبال مدیریت خیریه‌های کشور نیستیم | فراتاب
کد خبر: 9932
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398 - 19:20
مدیرعامل مجمع خیرین کشور در مراسم افتتاحیه رسمی انجمن خیرین کردستان:
مدیرعامل مجمع خیرین کشور در مراسم افتتاحیه رسمی انجمن خیرین کردستان اظهار کرد که ساماندهی و رسیدگی به امور خیریه کشور از رسالت‌های مجمع خیرین کشور است و تلاش در راستای حل مشکل ثبت، اساسنامه و امور مالیاتی و حقوقی مجامع خیرین از دیگر وظایف این انجمن است.

فراتاب- گروه استان کردستان: مدیرعامل مجمع خیرین کشور در مراسم افتتاحیه رسمی انجمن خیرین کردستان اظهار داشت:مجمع مرکزی خیرین کشور از سه سال پیش در تهران با مشارکت ۱۸ انجمن خیریه  و اشخاص حقیقی و سه دانشگاه تشکیل شده است.

مجتبی رحماندوست با بیان اینکه دنبال مدیریت خیریه‌های کشور نیستیم، اضافه کرد: ساماندهی و رسیدگی به امور خیریه کشور از رسالت‌های مجمع خیرین کشور است و تلاش در راستای حل مشکل ثبت، اساسنامه و امور مالیاتی و حقوقی مجامع خیرین از دیگر وظایف  ما است.

وی گفت: به دنبال ایجاد ساختمان برای مجمع نیستیم چون کار آن اجرایی نیست و یک ریال هم بودجه از مرکز برای استان‌ها اختصاص نمی‌یابد بلکه هویت مجمع خیرین کشور تسهیلگری و ایجاد هم افزایی و جلوگیری از انجام کار پراکنده است.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه مدل‌های خیررسانی در کشور ‌زیاد است، اضافه کرد: به دنبال ایجاد مدل‌های خیرین حامی معلولان، خیرین کارآفرینی و علمی و کتابخانه‌ای و غیره هستیم.

گفتنی است در مجمع خیرین کردستان که امروز شنبه با حضور مدیرعامل مجمع خیرین کشور تشکیل شد عباس سرمستی، منصور عباسی، احمد صدیقی، اردشیر معتمدوزیری، کریم محمودی، جلال شریعتی و امید استادنوروزی اعضای این مجمع و فرزاد هلالی و لیلا فروتن‌نژاد هم بازرس این مجمع هستند.

نظرات
آخرین اخبار