کد خبر: 992
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 21:30
گفت‌وگو با ژیلا صادقی به بهانه بازی در «من سالوادور نیستم»

به گزارش فراتاب، شقایق فرشته: ژیلا صادقی از جمله مجریان تلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ مقابل دوربین آغاز کرد. او در تعدادی از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر ایفای نقش داشته است. آثاری چون «خیلی دور خیلی نزدیک»، «بی همتا»، «به خاطر سوگند» و «آتش بس در بیمارستان» فیلم هایی بوده که او در آن بازی کرده است. اما از سال ۱۳۸۸ دیگر شاهد حضور این هنرمند به عنوان هنرپیشه در سینما و تلویزیون نبوده ایم تا اینکه اخیراً وی را به عنوان بازیگر در نقش مجری جلوی دوربین منوچهر هادی در فیلم «من سالوادور نیستم» دیدیم. به همین بهانه گپ کوتاهی با این هنرمند داشتیم.
وی درباره احساسش برای حضور در پرفروش ترین فیلم سینمای ایران، خاطر نشان کرد: به نظرم این که در فیلمی حضور داشته باشیم که مورد استقبال و توجه مخاطبان و مردم قرار بگیرد، بسیار لذتبخش و خوشحال کننده است، اما به واقع احساس نمی کنم بازی کرده باشم زیرا من نقش واقعی و تخصص حرفه ای خودم را که اجرا است در این فیلم ایفا کردم.
بازیگر «خیلی دور خیلی نزدیک» درخصوص نحوه حضورش در فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: حدود دو روز پیش از ایام عید نوروز در سال ۹۴ توسط منصور سهراب پور یکی از تهیه کنندگان فیلم تماسی با من گرفته شد و برای حضور در این فیلم دعوت شدم. سهراب پور طی آن تماس گفت که برای طبیعی جلوه دادن این کاراکتر تصمیم بر آن است که از بازیگر استفاده نشود و یک مجری نقش را ایفا کند و من نیز به او گفتم من هم بازیگر نیستم. در نهایت برای حضور در فیلم «من سالوادور نیستم» اعلام آمادگی کردم.
او در ارتباط با برخورد مدیران شبکه صدا و سیما برای حضور در این فیلم، اظهار کرد: از آغاز فعالیتم به عنوان اجرا کننده در تلویزیون، هیچ گاه کاری را بدون هماهنگی با مدیران شبکه انجام نداده ام و همیشه آنان را در جریان قرار داده ام. برای پذیرفتن این پیشنهاد نیز ابتدا با علی اصغر پور محمدی و مجید زین العابدین از مدیران صدا و سیما مشورت کردم. حساسیت آن دو در ابتدا بابت رعایت حجاب بود، زیرا در تلویزیون این امر کاملاً رعایت می شود و سینما به هر حال شرایط خاص خود را دارد. البته در جریان این موضوع بودم و مدیران مشکلی با حضورم در این فیلم نداشتند.
صادقی در پایان صحبت هایش درباره حضور مجدد به عنوان بازیگر در آثار تلویزیونی و سینمایی، عنوان کرد: از آن جا که مجری مولف هستم، از سال ۱۳۸۸ تصمیم گرفتم که دیگر به عنوان بازیگر فعالیت نکنم و به حرفه اصلی خود بپردازم. در فیلم «من سالوادور نیستم» هم نقش خودم را ایفا کردم و به عنوان بازی آن را نمی پذیرم.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار