کد خبر: 988
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 18:29
بازیگر نامزد سه جایزه اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید کارگردان ˝کشتی‌گیر˝ و ˝نوح˝ در حال مذاکره است.

به گزارش فراتاب، میشل فایفر، دونال گلیسن، برادرش برایان گلیسن و اد هریس برای بازی در فیلم جدید دارن آرونوفسکی مذاکره می‌کنند. نام این فیلم که یک درام خانوادگی است، هنوز اعلام نشده است. شرکت پارامونت تهیه‌کننده پروژه است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، پیش از این حضور جنیفر لارنس و خاویر باردم قطعی شده است. آرونوفسکی فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی می‌کند. او یکی از تهیه‌کنندگان پروژه هم هست.

داستان درمورد یک زوج است که وقتی مهمانان ناخواسته به خانه می‌آیند و زندگی آرام آن‌ها را به هم می‌ریزند، ارتباطشان مورد آزمون قرار می‌گیرد.

فایفر در ۲۰۱۳ در تریلر جنایی “خانواده” به کارگردانی لوک بسون با رابرت دنیرو همبازی بود. بازیگر ۵۷ ساله کالیفرنیایی برای فیلم‌های “روابط خطرناک” (۱۹۸۸)، “بیکر بوی‌های شگفت‌انگیز” (۱۹۸۹) و “منطقه عشق” (۱۹۹۲) نامزد اسکار شد. “صورت زخمی”، “جادوگران ایستویک”، “فرانکی و جانی”، “بتمن باز می‌گردد”، “عصر معصومیت”، “گرگ”، “ذهن‌های خطرناک”، “یک روز خوب”، “من سام هستم”، “اسپری مو” و “شری” از دیگر فیلم‌های اوست.

دونال گلیسن بیش از همه برای بازی در نقش بیل ویزلی در دو فیلمر آخر “هری پاتر” شهرت دارد و در “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود” در نقش منفی ژنرال هوکس ظاهر شد. بازیگر ایرلندی سال ۲۰۱۵ در سه فیلم مطرح “اکس ماکینا”، “بازگشته” و “بروکلین” نیز بازی کرد. برایان گلیسن بازیگر فیلم “سفیدبرفی و شکارچی” است.
دارن آرونوفسکی کارگردان فیلم‌های “عدد پی”، “مرثیه‌ای بر یک رؤیا”، “چشمه”، “کشتی‌گیر”، “قوی سیاه” و “نوح” است. او در ۲۰۰۸ با “کشتی‌گیر” برنده جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز و در ۲۰۱۱ برای “قوی سیاه” نامزد اسکار بهترین کارگردان شد. آرونوفسکی سال ۲۰۱۱ رئیس هیئت داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز و سال ۲۰۱۵ رئیس هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم برلین بود.

منبع: هنرآنلاین

 

نظرات
آخرین اخبار