کد خبر: 9770
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1398 - 03:00

فراتاب – گروه سیاسی: اسحاق جهانگیری در دیدار با مسئولین خانه ی کارگر و در تایید یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید که مبارزه با فساد بوده است، اظهار داشت: راهکار مبارزه با فساد، شفافیت، نظارت عمومی و آزادی رسانه ها است، زیرا عملکردهای پنهان و مخفی کاری، فساد را در جامعه گسترش می دهد. اگر همه چیز شفاف باشد و همه ی امور در معرض دید عموم قرار گیرد، قطعاً کسی جرات تخلف نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: برخورد با فساد در نظام اسلامی باید فراگیر و عادلانه باشد، زیرا برخورد جناحی و تبعیض آمیز با مفسدان، آفت مبارزه با این پدیده ی زشت و شوم است.

معاون اول رییس جمهور، همچنین از اقتدار دولت تدبیر و امید در عرصه ی دیپلماسی یاد کرد و گفت: این دولت با اقتدار در فضای بین المللی ظاهر شد و کشور را از شرایط انزوا خارج کرد و حتی امروز که آمریکا با تمام قدرت فشارهایی را علیه ملت ایران اعمال می کند، دنیا با سیاست های آمریکا همراه نیست.

جهانگیری در رابطه با عملکرد اقتصادی دولت، آن هم در دوره ی جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مدیران کشور توانستیم در شرایطی که از صادرات نفت کشور کاسته شده است، بر اوضاع مسلط شویم.

نظرات
آخرین اخبار