ترامپ درانتخابات 2020 شرکت نمی کند | فراتاب
کد خبر: 9608
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 13:45
مشاور سابق ترامپ در اظهاراتی جنجالی مدعی شد
دونالد ترامپ احتمالا ماه مارس از رقابت انتخابات بیرون می‌رود تا متحمل شکست حقارت‌بار نشود.

یکی از مشاوران پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد، دونالد ترامپ رقابت انتخاباتی ۲۰۲۰ را ترک خواهد کرد و به دنبال انتخاب دوباره نخواهد بود.

به گزارش فراتاب به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، آنتونی اسکاراموچی که مدت کوتاهی مدیر ارتباطات کاخ سفید بود، می‌گوید دونالد ترامپ احتمالا ماه مارس از رقابت انتخابات بیرون می‌رود تا متحمل شکست حقارت‌بار نشود.

اسکاراموچی در مصاحبه با مجله "ونیتی فر" گفت: او از این رقابت بیرون می‌رود چون نتیجه آن مشخص است. خب این مارس ۲۰۲۰ خواهد بود. او احتمالا تا مارس ۲۰۲۰ کنار برود. کاملا مشخص خواهد شد که پیروزی برای او غیر ممکن است.

این مقام سابق کاخ سفید افزود: خود ارزشمندی و عزت نفس او به اندازه  یک کبوتر کوچک است. او یک کبوتر بسیار کوچک است. بعد شما فکر می‌کنید که او به آمار نظرسنجی‌ها نگاه می‌اندازد و می‌گوید می‌تواند این تحقیر را مدیریت کند؟

او همچنین چالشگر اصلی انتخابات آمریکا را ترغیب کرد تا با تقلید از بازی تاج و تخت وارد عمل شود. او گفت: خب این بازی تاج و تخت است. ما به آریا استارک نیاز داریم. ما باید این شخص را از دور بیرون کنیم چون او پادشاه شب است. به محض نابودی پادشاه شب، تمام زامبی‌ها کنار جاده می‌افتند، خب؟ ما جادوگر خبیث غرب را داشتیم، اما او جادوگر خبیث بال غربی است. ما او را دلسرد خواهیم کرد. ذوب شدن او شروع خواهد شد.

بال غربی کاخ سفید یا ساختمان دفتر اجرایی، دفاتر رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا را در خود جای داده است. بال غربی در برگیرندهٔ دفتر بیضی، اتاق کابینه، اتاق وضعیت و اتاق روزولت است. 

اسکاراموچی که در هفته‌های اخیر دعوا با رئیس سابق خودش را داغ‌تر کرده است، گفت دونالد ترامپ در نهایت "علیه کل کشور" خواهد شد و او را با فاجعه هسته‌ای چرنوبیل مقایسه کرد. او همچنین به تازگی مدعی شد که توییتر به طور موقت حساب کاربری او را به حالت تعلیق درآورد چون ترامپ را "چاق‌ترین رئیس‌جمهوری" آمریکا توصیف کرد. این واکنشی به رسوایی اخیر خود ترامپ بود که یکی از هوادارانش را در نیو همپشایر به اشتباه معترض قلمداد کرد و حرف‌هایی را در رابطه با وزن این شخص بر زبان آورد و بعدا مجبور به عذرخواهی شد.   

دونالد ترامپ پیشتر به اظهارات اسکاراموچی واکنش نشان داده و او را فردی "ناتوان" از انجام وظایفش در کاخ سفید توصیف کرده بود. اسکاراموچی تنها چند روز نقش مدیر ارتباطات کاخ سفید را بر عهده داشت و به گفته ترامپ "او هر کاری برای بازگشت انجام می‌دهد."

نظرات
آخرین اخبار