حمایت بانکها از زلزله زده ها مناسب بود | فراتاب
کد خبر: 9605
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 18:20
رئیس کل بانک مرکزی در سفر به کرمانشاه؛
روند مناسبی در تولید کشور ایجاد شده است و نظام بانکی نیز آمادگی دارد از نظر تامین نقدینگی واحدهایی که مولد هستند و در حال حاضر خط تولید آنها فعال است حمایت های ویژه ای داشته باشد همچنین نظارت کافی بر عملکرد بانک ها در این خصوص اعمال خواهد شد.

فراتاب-گروه اقتصادی: عبدالناصر همتی در جریان بازدید از دو واحد صنعتی در حال احداث و یک واحد صنعتی فعال در کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات سیستم بانکی در استان کرمانشاه موضوع حمایت از زلزلهزدگان بود که در این زمینه بانک ها عملکرد مناسبی داشته اند، همچنین در خصوص تولید، علی رغم تحریم های بین المللی شاهد پیشرفت صنعتدر بیشتر زمینه ها هستیم.

رییس کل بانک مرکزیبا اشاره به اینکه سیستم بانکی در استان کرمانشاه فعال و پویا است و در جهت حمایت از تولیدفعالیت می کنند گفت: باید تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و از آنها به عنوان تجربه موفق در خودکفایی بهره برد ضمن آنکه باید اتکا به تولیدات داخلی باشد و صرفاً آن بخش هایی که در کشور قادر به تولید نیستیم از خارج وارد کنیم و اعتقاد داریم روند رونق تولید و خودکفایی مناسب و مطلوب است اگرچه نیاز به تلاش بیشتری نیز داریم.

همتی با اشاره به تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی گفت: بانک مرکزی ارزمورد نیاز برای مواد اولیه و یا قطعات واحدهای تولیدی را تامین خواهد کرد.

 

نظرات
آخرین اخبار