فساد اداری در کردستان یک دروغ بزرگ است | فراتاب
کد خبر: 9599
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 10:00
استاندار کردستان:
همزمان با رئیس قوه قضاییه به استان کردستان، برخی رسانه های استان خبری را از زبان وی منعکس کردند مبنی بر "دستور آیت الله رییسی برای پیگیری موضوع فساد اداری در کردستان" که انتشار این خبر با واکنش تند استاندار کردستان مواجه شد.

فراتاب- استاندار کردستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با انتقاد از انتشار این خبر توسط برخی رسانه ها گفت: منتشر کنندگان این خبر کذب، امروز دروغ بزرگی را به آیت‌الله رییسی نسبت داده‌اند در حالی که واقعیت این است که من در جلسه شورای اداری استان با که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، مطرح کردم که چنین موضوعی در یکی از رسانه های استان مطرح است و درخواست کردم دستگاه های نظارتی برای روشن شدن موضوع کمک کنند.

اشاره استاندار کردستان، به انتشار اخباری در برخی از رسانه های کردستان بود که مدعی شده بودند مطابق گزارش اتاق ایران، کردستان رتبه اول فساد اداری را در کشور دارد.

«بهمن مرادنیا» با تاکید بر پاک دست بودن مدیران کردستان، اظهار کرد: من اگر به مدیران استان اعتماد نداشتم موضوع را مطرح نمی کردم.

وی وجود فساد اداری در کردستان را یک دروغ بزرگ نامید و گفت: این دوستان می خواهند این پیام را بدهند که فرزندان استان، توان مدیریت ندارند؛ و این جفا به مردم کردستان است.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر پیگیری این موضوع تصریح کرد: من از حیثیت مردم و مدیران استان دفاع خواهم کرد و اینها روزی پای میز محاکمه خواهند آمد چون موضوع شخصی نیست بلکه پای مردم و مدیران استان در میان است.

«مرادنیا» خطاب به مدیران استان گفت: به عنوان نماینده دولت موظف هستم از حیثیت استان دفاع کنم، از مدیران استان هم می خواهم سکوت نکنند و از حیثیت خود دفاع کنند.

نظرات
آخرین اخبار