چهار كتاب جديد داستاني ازسراج بناگر داستان نويس سنندجی | فراتاب
کد خبر: 953
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 09:36
از سوی انتشارات علمی کالج روانه بازار نشر شد:
بناگر، این بار و پس از انتشار یک رمان و یک مجموعه داستان به زبان کُردی اردلانی و نیز انتشار سه مجموعه داستان به زبان فارسی، چهار کتاب داستان دیگر را به زبان فارسی منتشر کرده است.

به گزارش فراتاب، سراج بناگر این بار و پس از انتشار یک رمان و یک مجموعه داستان به زبان کُردی اردلانی و نیز انتشار سه مجموعه داستان به زبان فارسی، چهار کتاب داستان دیگر را به زبان فارسی منتشر کرده است. نام آثار جدید او عبارتند از: 1.گل میخ. 2.مغازه ی سمساری. 3.کلاس نیمه ی آبان. 4. شندره پندره ها.

چهار مجموعه داستان جدید بناگر، از سوی انتشارات علمی کالج، در قطع پالتویی چاپ و منتشر شده است.

«کیومرث کرباسی»، مدیر مسئول کالج و ناشر فعال چند سال اخیر بازار کتاب، پیش تر نیز، چهار کتاب سراج را وارد بازار کرده و تصمیم دارد دیگر آثار او را نیز به مرور زمان، چاپ کند.

چهار کتاب جدید بناگر؛ تجربیات این داستان نویس کردستانی از سال 1380 تا سال 1390 است و در حوزه های فرم و ساختار، لحن و زبان، دیالوگ نویسی و خلق فضاهای جدید روایتی و روحی، نوآوری ها و خلاقیت های خاصی را به نمایش گذاشته است.

 مجموعه داستان 71 صفحه ای گل میخ 22 داستان، اثر 74 صفحه ای کلاس نیمه ی آبان 20 داستان، کتاب 74 صفحه ای مغازه داستان 18 داستان و اثر 68 صفحه ای شندره پنرده ها نیز 27 داستان را در برگفته و به این ترتیب سراج در این بارش بهاری، 87 داستان خود را روانه ی بازار کرده است.

مجموعه شعر فارسی «مالروهای سکوت»، رمان کُردی «قولولو»، مجموعه داستان کُردی «چاوشاره کی»، مجموعه داستان های فارسی «خرس»، «زنی با چمدان آبی» و «صخره»، نام آثار قبلی سراج است و او هم اکنون صاحب 10 کتابِ چاپ شده است.

منبع: كردپرس

نظرات
آخرین اخبار