افتتاح بیمارستان 106 تختخوابی قدس پاوه بعد از 10 سال | فراتاب
کد خبر: 9391
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 - 13:01
با حضور وزیر بهداشت روی داد:
دکتر ستار سهرابی رییس بیمارستان قدس پاوه، امروز(12 مرداد) در حاشیه افتتاح این بیمارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از یک دهه این بیمارستان به بهره برداری رسید:

فراتاب_ گروه فراسلامت: بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی قدس پاوه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فراتاب، دکتر ستار سهرابی رییس بیمارستان قدس پاوه، امروز (12 مرداد) در حاشیه افتتاح این بیمارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی این پروژه در سال ۱۳۸۷ گفت: متاسفانه مشکلات توپوگرافی محل ساخت بیمارستان موجب شد روند ساخت پروژه به درازا بکشد.

وی افزود: این بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی است و در کنار بیمارستان قدیمی شهر احداث شده است.

وی از صرف اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای ساخت این بیمارستان خبر داد و افزود: برای تجهیز بیمارستان نیز بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: تجهیزات بیمارستان دو سال پیش خریداری شده و اگر به قیمت های امروز محاسبه کنیم، اعتبار بالایی صرف خرید تجهیزات این پروژه شده است.

سهرابی به بخش های مختلف این بیمارستان هم اشاره کرد و افزود: بخش های مختلف جراحی، داخلی، بخش مسمومیت، اطفال، CCU،NICU و ICI در این بیمارستان لحاظ شده و در کنار آن سه اتاق عمل و چهار بلوک LDR نیز در این بیمارستان فعال است.

رئیس بیمارستان قدس پاوه یکی از نیازهای این بیمارستان را دستگاه سی تی اسکن اعلام و تصریح کرد: تامین این دستگاه برای بیمارستان مصوب شده، اما تاکنون تحویل نشده و یکی از مطالبات ما در سفر وزیر بهداشت تامین این دستگاه برای بیمارستان است.

نظرات
آخرین اخبار