تاکید استاندار کردستان بر حضور مسئولان ارشد کشور در کنگره مشاهیر کُرد | فراتاب
کد خبر: 9265
تاریخ انتشار: 8 تیر 1398 - 01:45

فراتاب - گروه فرهنگی: استاندار کردستان گفت: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا کنگره مشاهیر کُرد با حضور مشاهیر و چهره های شاخص بین المللی کُرد و مسئولان ارشد کشوری « رئیس جمهور » برگزار شود. به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری کنگره مشاهیر کُرد اظهار داشت: در این کنگره از چهره های شاخص بین المللی کُرد که در قید حیات هستند دعوت و از آنها تجلیل می شود. 
وی اضافه کرد: این کنگره به منظور معرفی و شناساندن و برقراری همکاری های عملی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشاهیر کُرد سراسر دنیا در سنندج برگزار خواهد شد. 
استاندار کردستان افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که افتتاحیه این کنگره با حضور رئیس جمهور و مسئولان ارشد کشوری برگزار شود. 
مرادنیا ضمن تاکید بر تقویت هر چه بهتر برنامه های تدارک دیده شده در این کنگره گفت: دست اندرکاران این کنگره باید تمام سعی و کوشش خود را بکار گیرند تا با کمترین نقص و در زمان مناسب آن را برگزار کنند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در این کنگره از 20 نفر از مشاهیر کُرد و پنج تن از مشاهیر غیر کُردی که با آثار خود خدمتی به کُردها کرده اند، تجلیل خواهد شد. 
جلال قلعه شاخانی افزود: در پنل هایی که طی دو روز برگزاری کنگره پیش بینی شده به بیان خدمات مشاهیر کُردی که در قید حیات نیستند هم پرداخته خواهد شد. 

نظرات
آخرین اخبار