کد خبر: 921
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 09:16
گرم شدن تنور دور دوم انتخابات مجلس
دكتر جلال جلالي زاده ، نماینده اسبق کرد و اهل سنت مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس ششم از مرادي و كريميان دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام حمايت كرد

 به گزارش فراتاب، دكتر جلال جلالي زاده ، نماینده کرد و اهل سنت مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس ششم و تنها عضو شورای مرکزی اهل سنت جبهه مشارکت ایران اسلامی و حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز چهارشنبه بيست و پنجم فروردين با صدور پیامی حمایت خود را از آقایان سالار مرادی کاندیدای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه سنندج، کامیاران و دیواندره و آقای امید کریمیان از حوزه مریوان و سرو اباد اعلام نمود.

دکتر جلالی زاده در این پیام حمایت که در کانال تلگرامش منتشر کرد، آورده است:" در راستای توسعه و آبادانی استان کردستان، مبارزه با مفاسد مختلف سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ،جلب حمایت دولت و مجلس از مطالبات قانونی ملت کرد ،تشکیل مجمع نمایندگان همفکر و همسو در استان،عزل و برکناری مدیران فرسوده و پوسیده و تلاش برای احیای فراکسیون نمایندگان کرد و مجمع نمایندگان اهل سنت از این دوکاندیدا حمایت می کنم."
شایان ذکر است: سالار مرادی نمایندهٔ دوره نهم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ سنندج، دیواندره و کامیاران مي باشد و آقاي اميد كريميان نماينده دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی از حوزه مريوان و سروآباد مي باشد.
اين دو کاندیدا راه یافته به مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بايد در دهم ارديبهشت ماه بر سر کرسی مجلس در حوزه هاي مربوطه با رقباي خود رقابت كنند. در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران شاهد رقابت دو کاندیدای لیست صدای ملت یعنی حسن علوی و سالار مرادی خواهد بود. در مریوان و سروآباد هم منصور مرادی کاندیدای مستقل با امید کریمیان از لیست صدای ملت حضور دارند.

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار