دردسر خرید جدید استقلال؛ وریا هافبک می‌شود؟ | فراتاب
کد خبر: 8603
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1397 - 18:50
استقلال در نقل و انتقالات مدافع راست جذب کرده است.

فراتاب / ورزشی - استقلال به عنوان تیمی که همیشه جناح راست، بزرگترین نقطه قوتش بوده خریدهای خوبی در این جناح داشته است. برخلاف اتفاقی که در این سال‌ها در جناح سمت چپ این تیم افتاده است. فرشاد محمدی‌مهر هم یکی از آن خریدهای خوب است که این نقطه قوت آبی را قدرتمندتر از سال‌های گذشته خواهد کرد. با این حال حضور این بازیکن در تیمی که خسرو حیدری و وریا غفوری را در اختیار دارد این سوال را به وجود می‌آورد که حضور او به چه معنی خواهد بود.

کمی بعید است که بگوییم یکی از بهترین بازیکنان پارس جم برای نیمکت‌نشینی به استقلال آمده است. نگاهی به بازی‌های او در فصل گذشته هم نشان می‌دهد که پست تخصصی او دفاع راست است. پستی که بعد از خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی و مصاحبه‌های کی‌روش به یکی از پست‌های جنجالی استقلال تبدیل شد. حضور محمدی‌مهر می‌‌تواند نشان دهد که شفر احتمالا قصد دارد وریا را در هافبک راست بازی دهد، تصمیمی که در سال گذشته هم به انجام آن اصرار داشت و شماره ۲۱ هم در آن عملکرد موفقی داشت.

سال گذشته بعد از تغییر پست وریا، استقلال یک هافبک راست بسیار آماده و سرحال داشت اما این تغییر باعث می‌شد که این تیم در فاز دفاعی ضعیف‌تر شود و حالا این خرید دغدغه شفر برای این انتقال جادویی را هم برطرف خواهد کرد. تنها نگرانی که در این میان باقی می‌ماند این است که واکنش وریا به این تغییر پست چه خواهد بود؟

با توجه به اتفاقات تیم ملی و این که کی‌روش در تیم ملی می‌ماند یا نه و در پیش بودن جام ملت‌های آسیا شاید همین خرید ساده داستان‌های پیچیده‌ای را در جمع آبی‌پوشان پایتخت رقم بزند. این که وریا حاضر می‌شود در این پست برای استقلال بازی کند یا نه بزرگترین سوالی است که بعد از خرید جدید استقلال باید جواب آن معلوم شود.

خبرانلاین

نظرات
آخرین اخبار