ضیافت آیشواریا رای و شاهرخ خان برای خاندان سلطنتی! + تصاویر | فراتاب
کد خبر: 853
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 14:55
شب گذشته در 23 آوریل شاهرخ خان و آیشواریا رای 2 ستاره سینمای هند میزبان دوک و دوشس کمبریج در مومبی بودند

اختصاصی فراتاب: به گزارش فراتاب، کیت میدلتون و پرنس ویلیام که در اواخر ماه اوریل برنامه ریزی خود را برای بازدید از هند اعلام کرده بودند در 10 آوریل برای بازدید از بنای تاج محل و هتل تاج محل راهی هند شدند.

پرنسس دایانا، مادر پرنس ویلیام که در سال 1997 بر اثر حادثه تصادف در تونلی در پاریس جان باخت، بعد از جدایی از همسرش شاهزاده چارلز در سال 1992 برای دیدن بناهای تاریخی و یکی از هفت عجایب دنیا «تاج محل» به هند سفر کرده بود. در همین باب شایعاتی زیادی وجود دارد که دیدار پرنس ویلیام از هند تنها برای دیدن مکانی بوده که مادرش علاقه زیادی به آن داشته است.

آیشواریا رای باچان و شاهرخ خان 2 ابر ستاره سینمای هند پس از شنیدن خبر بازدید «دوک و دوشس کمبریج» از هند، تصمیم به راه اندازی ضیافتی با حضور هنرمندان بزرگ بالیوود و برگزاری مهمانی مجلل همراه با رقص و آواز سنتی هند در مومبی شدند.

کیت و ویلیام قرار است از بنای تاریخی تاج محل و هتل تاج محل، که در 26 نوامبر 2008 بمب گذاری شده بود دیدار کرده و به قربانیان آن ادای احترام نموده و برایشان دعا کنند.

جشن خیر مقدم گویی به «دوک و دوشس کمبریج» توسط ستاره های سینمای هند همچون: ژاکلین فرناندز، آلیا بهات، سونام کاپور، آنیل کاپور، مدهوری دیکشیت با میزبانی آیشواریا رای باچان و شاهرخ خان صورت گرفت.

 

 

 

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار