کد خبر: 8461
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1397 - 11:54
در جریان تقدیر از تیم زنان فوتسالیست قهرمانان آسیا در شورای شهر؛
عضو شورای شهر تهران گفت: صداوسیما متعلق به همه مردم است و این رویکرد پذیرفته‌شده نیست. این رویکرد باعث می‌شود مردم به سراغ کانال‌های ماهواره‌ای و غیرایرانی بروند تا بتوانند مسابقه دخترانشان را ببینند. در همین راستاست من از نمایندگان سه قوه درخواست می‌کنم

فراتاب - گروه اجتماعی: صبح امروز (8 خرداد ماه) در جریان شصت و هفتمین جلسه شورای شهر، اعضای تیم دختران فوتسال که اخیرا عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورده‌اند، در صحن شورا حاضر و از آنها تقدیر به عمل آمد.

محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر) در جریان این مراسم گفت: این زنان افتخار آفریدند و افتخارآفرینی آنها حاصل از خودگذشتگی آنهاست تا برنامه‌ریزی مسوولان در حوزه‌های ورزشی.

عضو شورای شهر در ادامه با انتقاد از سیاست‌های صداوسیما در عدم پخش مسابقه دختران فوتسالیست افزود: صداوسیما با یکسری سیاست‌های من‌درآوردی و نه منطقی از پخش مسابقه زنان فوتسالیست خودداری کرد.  صداوسیما براساس آنچه مردم می‌خواهند عمل نمی‌کند.

وی ادامه داد: صداوسیما متعلق به همه مردم است و این رویکرد پذیرفته‌شده نیست. این رویکرد باعث می‌شود مردم به سراغ کانال‌های ماهواره‌ای و غیرایرانی بروند تا بتوانند مسابقه دخترانشان را ببینند. در همین راستاست من از نمایندگان سه قوه درخواست می‌کنم سیاست‌های خود را در این رابطه تغییر دهند.

نظرات
آخرین اخبار