بازگشت گای پیرس و کایلی مینوگ پس از 30 سال با «کودکان اشتعال‌پذیر»! | فراتاب
کد خبر: 842
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 00:14
گای پیرس و کایلی مینوگ در «کودکان اشتعال‌پذیر» دوباره هم‌بازی می‌شوند.

به گزارش فراتاب به نقل از اسکرین دیلی، این دو بازیگر استرالیایی آخرین بار نزدیک به ۳۰ سال پیش، در سریال تلویزیونی «همسایه‌ها» کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند. گای پیرس و کایلی مینوگ به فیلم کمدی جدید «کودکان اشتعال‌پذیر» نوشته و کارگردانی استفان الیوت ملحق شده‌اند که از جمله دیگر آثارش می‌توان به «ماجراجویی‌های پریسیلا» و «ملکه صحرا» اشاره کرد. این نخستین بار در نزدیک به ۳۰ سال اخیر است که این دو نفر با هم روی پرده بزرگ دیده می‌شوند. آخرین نقش‌آفرینی مشترک آن‌ها در نقش‌های مایک و شارلین در سریال تلویزیونی دهه هشتادی «همسایه‌ها» بود. علاوه بر یک مسیر حرفه‌ای کاری موفق در موسیقی پاپ، مینوگ در فیلم‌هایی از جمله «مولن روژ!» و «هولی موتورز» هم بازی کرده و پیرس بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های «ممنتو»، «محرمانه لس‌آنجلس» و «مرد آهنی ۳» شناخته شده است.
مراحل فیلمبرداری «کودکان اشتعال‌پذیر» از همین فصل پاییز در استرالیا آغاز می‌شود. هنوز بازیگران سه نقش اصلی دیگر این فیلم انتخاب نشده‌اند. داستان این فیلم در سال ۱۹۷۵ در یک شهر حومه‌ای ساحلی اتفاق می‌افتد و یک رخداد خارق‌العاده را برای چند نوجوان روایت‌می کند. این پروژه همچنین بعضی از بازیگران و دست اندرکاران فیلم «پریسیلا» از جمله ال کلارک تهیه‌کننده، کالین گیبسون طراح صحنه برنده جوایز اسکارو بفتا، لیزی گاردینر طراح لباس که برای این فیلم برنده هر دو جایزه اسکار و بفتا شد، گاس گروس آهنگ‌ساز و سو بلینی تدوین‌گر را دوباره کنار هم می‌آورد. جیمی هیلتون از کمپانی سی پیکچرز هم از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.
اسکرین استرالیا، اسکرین ان‌اس‌دبلیو، اسکرین کویینزلند، بِکِر فیلم گروپ و کاتینگ اِج از کمپانی‌های تامین‌کننده سرمایه فیلم هستند. وست اند فیلمز هم مسئولیت فروش بین‌المللی آن را بر عهده خواهد داشت.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار