مدیریت ضعیف مترو در حادثه خط ۵ | فراتاب
کد خبر: 8385
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397 - 02:20
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران اعلام کرد:
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به حادثه خط ۵ مترو گفت: مدیریت مترو در کنترل این حادثه ضعیف بود و همین امر باعث ناراحتی مردم شد.

فراتاب - گروه اجتماعی: محمد علیخانی،‌ با اشاره به حادثه خط 5 مترو که چند روز پیش  باعث دلخوری مردم شده بود،‌گفت: گزارشی در این زمینه تهیه شده است یک گروه به محل حادثه اعزام کردیم تا موضوع را بررسی کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت مترو در کنترل این حادثه ضعیف بوده است گفت:‌همین امر باعث ناراحتی مردم شده است.

وی با تأکید بر این موضوع که ناوگان  حمل و نقل عمومی فرسوده است گفت:‌مشکل قطار را هم داریم اما اگر می‌توانستند این حادثه را به درستی مدیریت کنند و از مردم  عذرخواهی کنند قضیه حاد نمی‌شد. باید مسئولین شهرداری با تدبیر عمل می‌کردند.

به گزارش فارس، چند روز پیش قطار در خط 5 مترو دچار نقص فنی شد، به گفته شهروندان مسئولین شهرداری هیچ توضیحی در این خصوص ندادند و آنها ساعت‌ها معطل شدند. مردم هم از قطار خارج و روی ریل‌ها حرکت کردند.

به گفته برخی مسئولین شهری با این کار مردم خط 5 از حرکت افتاد و قطار تردد نمی‌کرد البته مسئولین هیچگونه توضیح قانع‌کننده در خصوص علل بروز این حادثه ندادند.

نظرات
آخرین اخبار