گرگ جان اسنو به فصل ششم «بازی تاج و تجت» برمی‌ گردد! | فراتاب
کد خبر: 833
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 18:10
خیلی‌ها منتظر شروع فصل ششم سریال فانتزی-درام «بازی تاج و تخت» هستند؛ کارگردانی بیشتر اپیزودهای این سریال پرطرفدار که از سال 1389 تا کنون در حال پخش است برعهده‌ی «دیوید بنیف»و «دیوید برت وایس» بوده. این سریال با اقتباس از مجوعه کتاب‌های «ترانه‌ی

به گزارش فراتاب، سریال بازی تاج و تخت از فصل اول تا به‌حال با حذف خیلی از شخصیت‌های کلیدی، بارها بیننده‌هایش را غافلگیر کرده است. در قسمت پایانی فصل پنجم هم اتفاق دور از انتظاری برای یکی از شخصیت‌های محبوب سریال افتاد که طرفداران را بیش از هر فصل دیگری منتظر دیدن فصل ششم نگه‌ داشته است. دو شب پیش «لیام کانینگهام»  بازیگر نقش «سر داووس» مهمان شوی تلویزیونی «کونان»  بود و طرفدارارن را به دیدن ویدیویی چند لحظه‌ای از فصل ششم دعوت کرد.

فضای این ویدیو تاریک است، طوری که نمی‌توان به وضوح همه‌چیز را دید و فقط صحنه‌هایی جسته و گریخته از فصل جدید را ارایه می‌کند. این ویدیو جان اسنو را نشان می‌دهد که «سر داووس» از او در مقابل اعضای «دیده‌بان شب» که پیش‌تر به او حمله کرده بودند، دفاع می‌کند.

هم‌چنین در این تریلر بعد از مدت‌ها، «گوست»، گرگ جان اسنو و همراه همیشگی‌اش را می‌بینیم. پیش‌تر در سریال، گوست به هنگام خطر به کمک جان شتافته و او را از مرگ نجات داده است؛ اما این اواخر خبری از او نبود. دو هفته‌ی دیگر انتظارها به پایان می‌رسد و قسمت اول از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت روی آنتن می‌رود.

منبع: The Verge

 
مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار