شان پن به «پرندگان خشمگین» پیوست! | فراتاب
کد خبر: 832
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 17:10
شان پن بازیگر ضد جنگ سینما، صدای خود را به یک فیلم انیمیشنی قرض داد. صدای او در فیلم سینمایی «فیلم پرنده های عصبانی» مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش فراتاب، همکاری شان پن با این فیلم در حالی صورت گرفت، که تنها یک ماه به زمان نمایش عمومی آن مانده است! سازندگان انیمیشن می گویند از صدای بازیگر انتخابی شان برای یکی از کاراکترهای قصه به نام ترنس راضی نبودند و ترجیح دادند پن را دعوت به همکاری کنند.آن ها اشاره ای به نام بازیگری که قبل از این صدایش را به کاراکتر ترنس قرض داده بود نکرده اند و می گویند از همکاری با پن بسیار خشنود هستند. داستان فیلم همانطور که از نام آن برمی آید، در باره گروهی از پرنده های عصبانی و خشمگینی است که در جزیره زندگی می کنند. سفر آن ها به یک نقطه دیگر، سرآغاز ماجراهای این کمدی اکشن خانوادگی است.

نشریه هالیوود ریپورتر خبر می دهد جاش گاد، مایا رودولف و دنی مک براید از دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه با این فیلم همکاری کرده اند.

«فیلم پرنده های عصبانی» اولین محصول انیمیشنی پرسروصدای سال 2016 به حساب می آید، که فصل تابستان سینما را برای این ژانر سینمایی آغاز می کند.

منبع:جام جم

 
نظرات
آخرین اخبار