کد خبر: 831
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 16:09
شارلیز ترون را حالا دیگر همه با نقش راننده‌ی بزن‌بهادر فیلم مکس دیوانه می‌شناسند. این زن دیوانه حالا دوباره پشت فرمان می‌نشیند و برای جدیدترین بخش مجموعه‌ی سریع و خشن یعنی سریع ۸ نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش فراتاب، قبل از این هم شنیده بودیم که او برای ایفای نقش یکی از کاراکترها در فصل هشتم این مجموعه‌فیلم وارد مذاکره شده و حالا سایت Deadline این شایعات را تایید کرده‌ است. هرچند از جزییات نقش ترون هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست،‌ اما آن‌طور که سایت Variety می‌گوید احتمالا در نقش یک شرور ظاهر می‌شود که برای قهرمان‌های قدرتمند داستان دردسر درست می‌کند. به این ترتیب چارلیز ترون می‌رود تا نقطه‌ی برجسته‌ی دیگری در این مجموعه‌ی درخشان ایجاد کند؛ یعنی همان کاری را بکند که پیش از این دایان جانسون،‌ جیسون استاتهام و کرت راسل کرده‌اند.انتظار می‌رود که سریع ۸ شروع یک سه‌گانه‌ی جدید با حضور وین دیزل، مایکل رودریگز، ترسی گیبسون و… به‌عبارتی با بازگشت همان شخصیت‌های آشنای سابق باشد. احتمالا راسل و استاتهام هم با نقش‌های سابق خود در خشن ۷ (Furious 7) در این فیلم جدید ظاهر می‌شوند.

دیزل به‌تازگی اعلام کرده که اکران سه فیلم بعدی به‌صورت هر دو سال یک‌بار تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. سریع ۸ برای اکران در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶، قسمت نهم در ۳۰ فروردین 1398 و قسمت دهم در ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

فیلم‌برداری سریع ۸ احتمالا ماه آینده شروع می‌شود و در نیویورک و آتلانتا جریان خواهد داشت. البته بعضی شایعات از ادامه‌ی فیلم‌برداری در روسیه و ایسلند هم خبر داده اند.

 

نظرات
آخرین اخبار