حکم حبس برخی از متهمان کانال های تلگرامی | فراتاب
کد خبر: 8274
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397 - 17:10
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران خبر داد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از محکومیت برخی متهمان پرونده کانال های تلگرامی به حبس خبر داد و گفت: البته رای آنها قطعی نشده و در صورت اعتراض حق دارند تقاضای تجدیدنظرخواهی کنند.

عباس پوریانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کانال‏ های تلگرامی اظهار کرد: پیش از مسدودسازی تلگرام، برخی کانال های تلگرامی مطالبی بر خلاف قوانین و مقررات منتشر می کردند؛ طبیعی است بر اساس قانون افرادی که در معرض توهین قرار می گیرند حق شکایت کیفری از فرد اهانت کننده برای آنها محفوظ است.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: در این پرونده افرادی به عنوان اشخاص حقوقی دستگاه ها و ارگان های دولتی نسبت به برخی مطالب اهانت آمیز در تلگرام شکایت کردند.

رییس کل محاکم تهران گفت: افرادی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات دولتی و قضایی تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

پوریانی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این متهمان با صدور کیفرخواست به مجتمع قضایی کارکنان دولت ارجاع شد و پس از طی مراحل رسیدگی، برخی از این متهمان محکوم به حبس‏ شده اند که البته رای آنها قطعی نشده و در صورت اعتراض حق دارند تقاضای تجدیدنظرخواهی کنند طبیعی است پرونده قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد و پرونده برخی نیز در مرحله تحقیقات است.

ایسنا

نظرات
آخرین اخبار