پرواز ایلام تهران از اصفهان سر در آورد | فراتاب
کد خبر: 8263
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397 - 19:47
هواپیمای ایران ایر از مقصد ایلام به تهران پس از 6 ساعت تاخیر مسافران را در اصفهان پیاده کرد. 

 

فراتاب - گروه اجتماعی: گویا به قول قدیمی ها "بند ناف "ما ایلامی ها را با مشکل و سختی ومحرومیت بریده اند ،دلمان به یک زیر ساخت توسعه ای مثل فرودگاه فرودگاه شهدای ایلام خوش بود که آن هم از همان روزی که دیدگانمان به پرواز از فرودگاه ومسافرت هوایی باز شد ،کمتر روزی را دیده یا شنیده ایم که پروازی از این فرودگاه با تاخیر صورت نگرفته ویا شانس با مسافرانی همراه شود که بر اثر یک بلای طبیعی یا غیر طبیعی ! پروازشان کنسل نشود.

حالا خطرات ناشی از غیر استاندار بودن وجانمایی غیر اصولی وغیر فنی این فرودگاه به کنار،حساسیت انساندوستانه ونگاه منفعت طلبانه شرکتهای هواپیمایی به حق ،تاخیرهای ناشی از کمبود هواپیما و تحریمها هم قبول ،خطرات پرواز یا فرود در شرایط گردوغبار وبرف وصاعقه به روی چشم ،لغو پرواز ناشی از مشکلات فنی هواپیماهای زور دررفته ودر پیتی هم مورد پذیرش ،اما اینکه در یک روز آفتابی ،هواپیمایی برجامی متعلق به بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور یعنی "ایران ایر "بدون دلیل ساعتها تاخیر نموده ودر نهایت به جای مهرآباد مسافرین بخت برگشته ایلامی را پس از نزدیک به 6ساعت در اصفهان فرود آورد بسیار بسیار جای تامل وبررسی والبته اگر پاسخگویی هم باشد جای استیضاح وسوال دارد!

بله ! در ست خواندید ،پرواز ساعت 9:15صبح امروز ایلام به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر آن هم با جدیدترین هواپیمایی برجامی اش یعنی "ای تی آر" نه تنها به موقع از ایلام تیکاف نکرد وساعتها مسافرینش را در سالن انتظار نگه داشت، بلکه به جای فرود در فرودگاه مهرآباد به ناگاه تغییر مسیر داده ونهایتا پس از 6ساعت آنان را در فرودگاه اصفهان پیاده نموده است.

یکی از مسافرین این پرواز در تماس با خبرنگار ما با تایید این موضوع گفت : هواپیمای پرواز تهران بدون هیچ دلیل فنی ویا جوی نتوانست مسافرین را در مهرآباد پیاده نماید وبعد از تغییر مسیر وچند ساعت علافی وهواگردی آنان را در فرودگاه اصفهان پیاده نموده است.

این مسافر می گوید در فرودگاه اصفهان ،کادر پرواز ی هیچگونه پاسخی به مسافرین نداده وآنان را در فرودگاه سرگردان کرده اند. گویا به مسافرین اعلام شده است می توانند با اتوبوس به تهران مسافرت کنند!

به هرحال این همه حق کشی در حق مسافرین این پرواز ،چندین ساعت وقت کشی ونهایتا رها نمودن آنان در فرودگاهی با ساعتها فاصله با مرکز موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. نه تنها مسئولین استان بلکه بایستی مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری ووزارت راه نیز باید به خاطر این همه اجحاف وحق کشی در حق مردم ومسافرین این پرواز پاسخگو باشند.

 

نظرات
آخرین اخبار