حضور ناشناس بازرسان شهردار در مناطق شهرداری | فراتاب
کد خبر: 8258
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397 - 18:10
شهردار تهران گفت: کسانی را که مورد اعتماد من هستند، به صورت ناشناس برای بررسی وضع شهرداری های مناطق می فرستم.

فراتاب - گروه اجتماعی: غلامعلی رجایی مشاور شهردار سابق تهران در کانال تلگرامی اش جزئیات جلسه صبح امروز شهردار تهران با معاونانش را توضیح داد: ساعت شش بامداد امروزسه شنبه اول خردادماه، جلسه شهردار جدید تهران، جناب مهندس افشانی با شهرداران مناطق و با حضور معاونین و مشاورین برگزار شد.

خوشبختانه همه معاونین، از جمله، جناب مکارم حسینی هم که آنگونه که دیروز تلفنی به من گفت به دلیل بیماری مادرش نتوانست در جلسه یکشنبه حضور پیدا کند، حضور داشتند.

طبق روال، معاونین گزارش دادند وتعدادی ازشهرداران مناطق اولویت ها و برنامه های شان را بیان کردند.شهردار تهران هم در پایان این جلسه که سه ساعت ونیم طول کشید، نکات مهمی گفت ازجمله: لازم نیست شهرداران مناطق و کادر مدیران فعلی حتما به تفکری که باعث روی کار آمدن شورا و مدیریت جدیداست،تفکر اصلاح طلبی،  اعتقاد داشته باشند.بلکه ملاک ادامه همکاری، میزان سلامت و تلاش و کارآمدی افراد بوده وعدم مخالفت افراد با این تفکر کافی است.

شهردار با تاکید بر اینکه سالها درتهران مهندس مشاور بعضی طرحهای مرتبط با شهرداری بوده و تهران راخیلی خوب می شناسد، با عنایت به رهنمود حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: حتما با پیروی از این فرمایش، کسانی را که مورد اعتماد من هستند، به صورت ناشناس برای بررسی وضع شهرداریهای مناطق می فرستم.

نکته مهم دیگری که افشانی به آن تاکید کرد، این بود که درحالی که هر جا بحث فساد مطرح است متاسفانه یکی از مراکزی که نام برده می شود، شهرداری است درحالی که بسیاری از کارکنان و مدیران شهرداری پاک دست هستند و با خدای خود پیمان بسته اند که به مردم خدمت صادقانه داشته باشند.

شهردار به نکته جالبی هم اشاره کرد که تهران بر خلاف تصور رایج، فقط مرکز استان تهران نیست، بلکه پایتخت کشور است لذا هزینه های بالای اداره و نگهداشت آن را باید نه فقط مردم تهران و ساکنان این کلانشهر ، که کشور بپردازد.

نظرات
آخرین اخبار