فعالیت تازه باراک اوباما و همسرش پس از ریاست‌جمهوری | فراتاب
کد خبر: 8254
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397 - 05:00
باراک اوباما و همسرش برای تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی با نتفلیکس به توافق رسیدند.

کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که رییس‌جمهور پیشین آمریکا و همسرش با این غول استریم آنلاین ویدئو به توافقی چند لایه دست پیدا کرده‌اند.

این توافق برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی از جمله برنامه‌های با فیلمنامه، بدون فیلمنامه و مستند است.

میشل اوباما در این باره گفت: «من و باراک همواره به قدرت داستان‌سرایی برای الهام‌بخشیدن و انگیزه دادن باور داشتیم.»

جزییات دقیق این قرارداد میان باراک و میشل اوباما با نتفلیکس به زودی منتشر خواهد شد.

باراک اوباما در این باره گفت: «یکی از لذت‌های ساده دوران خدمت ما ملاقات با مردم از تمامی گوشه‌های اجتماع و یاری رساندن به آن‌ها بود تا بتوانند تجربیاتشان را با جمع گسترده‌تری از مردم در میان بگذارند. به همین دلیل برای همکاری با نتفلیکس هیجان زیادی داریم. امیدواریم بتوانیم به افراد خلاق، مستعد و تاثیرگذار کمک کنیم که داستان‌های خود را جهانیان در میان بگذارند.»

از چند ماه گذشته شایعات همکاری اوباما با نتفلیکس در رسانه‌ها منعکس شده بود. در یکی از این اخبار که در نیویورک تایمز منتشر شد از احتمال ساخت برنامه‌ای با محوریت اوباما برای بحث درباره مسائلی همچون بهداشت عمومی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت صحبت شده بود. در مطلب نیویورک تایمز تأکید شده بود که این برنامه قرار نیست به سکویی برای حمله به منتقدان محافظه‌کار یا دونالد ترامپ تبدیل شود.

سرویس نتفلیکس ترکیبی از برنامه‌های اورجینال خود و فیلم‌ها و سریال‌های دیگر تولیدکنندگان را به دست نزدیک به ۱۱۸ میلیون مشترک خود در سراسر جهان می‌رساند.

خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار