کد خبر: 8097
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397 - 19:30
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی اعتراض رانندگان آژانس به طرح ترافیک جدید خبر داد.

 

فراتاب - گروه اجتماعی: زهرا نژاد بهرام با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید و اعتراض رانندگان آژانس به نرخ طرح گفت: طبیعی است که هر طرحی وقتی اجرا می‌شود یکسری نقاط ضعف دارد که کارکرد آن را با مشکل مواجه می‌کند یا یکسری دیدگاه‌ها و نظریه‌های مختلفی برای اجرای آن وجود دارد که باید بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید حداقل 20 روز از اجرای طرح ترافیک سال 97 بگذرد تا بتوان دیدگاه‌ها و موارد مختلف را از آن استخراج کرد و پس از آن موارد معیوب اصلاح شود.

وی درخصوص بررسی مشکلات طرح ترافیک جدید در جلسه شورای شهر گفت: هم شورا و هم شهرداری این آمادگی را دارند که نقاط اشکال طرح ترافیک را بررسی و برطرف کنند. ضمن اینکه به همه اعتراضات از جمله اعتراض رانندگان آژانس به نرخ طرح ترافیک هم رسیدگی می‌شود منتهی باید نقاط ضعف و قوت اجرای طرح ترافیک استخراج شود و بر مبنای آن راهکارهای برون رفت از مشکلات اعلام شود.

چندی پیش رانندگان آژانس‌ها و اعضای اتحادیه آژانس‌داران در مخالفت با افزایش چند برابری نرخ طرح ترافیک، در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند. این در حالی است که مبلغ تمام شده طرح ترافیک برای رانندگان آژانس‌ها در سال گذشته حدود 600 هزار تومان بوده که در طرح جدید با افزایش چند برابری به بیش از 4 میلیون تومان رسیده است.

نظرات
آخرین اخبار