مجوز برگزاری نمایشگاه در حیطه وظایف وزارت صنعت نیست | فراتاب
کد خبر: 8074
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 - 21:05
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مجوز برگزاری نمایشگاه در حیطه وظایف وزارت صنعت نیست، گفت: شورای ترافیک یا شهرداری باید مجوز برگزاری نمایشگاه را بدهند.

فراتاب - گروه اجتماعی: محمد علیخانی درباره صدور مجوز برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو بر خلاف مصوبه شورای شهر تهران گفت: وزارت صنعت نمی‌تواند مجوز برگزاری نمایشگاه بدهد و فقط برگزار کننده نمایشگاه هستند. شورای ترافیک یا شهرداری باید مجوز برگزاری نمایشگاه را بدهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه شورا درباره برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهر تهران گفت: تصمیمی در شورای ترافیک گرفته شده بود که طی آن نمایشگاه‌های پر مخاطب نباید در داخل شهر و در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود. شهر آفتاب هم به همین منظور ساخته شد.

وی افزود: اکنون بدون برگزاری نمایشگاه هم، محدوده نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران دارای تراکم ترافیک و مشکل ترافیکی است. وقتی نمایشگاه برگزار می‌شود ترافیک آن منطقه تشدید می‌شود و به همه معابر شهر هم سرایت می‌کند. متأسفانه نمی‌دانم مجوز برگزاری این نمایشگاه از کجا صادر شده اما برگزاری آن زحمات زیادی برای پلیس راهور و شهروندان تهران به ویژه ساکنان این منطقه ایجاد می‌کند.

علیخانی با اشاره به این که با توجه به اینکه مدیریت یکپارچه در تهران نداریم، فقط می‌توانیم از شهرداری سوال کنیم و می‌خواهیم بدانیم چه مرجعی برای برگزاری آن مجوز صادر کرده است و چرا مصوبه شورا اجرا نمی‌شود گفت : اگر این موضوع مشخص شود هر دستگاهی که باشد اعلام خواهیم کرد.

نظرات
آخرین اخبار