مجموعه شعر «سرزمین سنگ پشت ها» | فراتاب
کد خبر: 8041
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397 - 16:55
معرفی کتاب
این مجموعه شامل 23 شعر بلند و کوتاه آزاد است که در فواصل سالهای 89 تا 95 سروده شده اند و رویکردی اندیشه محور و اجتماعی دارند...

فراتاب_ گروه فرهنگی: در طی این سال ها شاعران جوان زیادی به محافل ادبی معرفی شده اند که از این میان می توان به ساجد فضل زاده اشاره کرد. تحصیلات فضل زاده کارشناس ارشد سازه است اما شعر را با دنیای متفاوتش در سال 88 و بعد از چاپ چند شعرش در مجله "انشا و نویسندگی" به طور جدی شروع کرد.

آثار ارسالی او در سال 94 در بخش ویژه دهمین جایزه شعرخبرنگاران (شاعران بدون کتاب) مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت و مجموعه ی مشترکی که شامل برگزیدگان این جایزه بود به نام رودخانه ای در آفریقا توسط نشر آرادمان به چاپ رسید، اما اولین مجموعه شعر ساجد فضل زاده به نام "سرزمین سنگ پشت ها" این روزها  توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده است. این مجموعه شامل 23 شعر بلند و کوتاه آزاد است که در فواصل سالهای 89 تا 95 سروده شده اند و رویکردی اندیشه محور و اجتماعی دارند. وقتی کتاب را  ورق می زنیم پر بسامدترین واژه ها مرگ و زندگی ست که شاعر گاهی این دو را دست در دست یکدیگر قرار داده است. امسال و در سی و یکمین دوره ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سرزمین سنگ پشت ها  که 64  صفحه است توسط انتشارات نیماژ در نمایشگاه کتاب واقع در مصلی تهران به خوانندگان شعر فارسی عرضه خواهد شد.

نظرات
آخرین اخبار