طرح ترافیک تهران غیرکارشناسی است/ شارژ یک میلیون تومانی خلاف قانون است | فراتاب
کد خبر: 7958
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397 - 08:20
عضو شورای استان تهران گفت: قطعا اجرای طرح ترافیک جدید با مشکلاتی مواجه خواهد شد چرا که این یک طرح بدون کارشناسی بوده است.

فراتاب - گروه اجتماعی: محمد قانبیلی، درباره مشکلات اجرای طرح ترافیک جدید در تهران اظهارداشت: طرح ترافیک جدید تهران در کمیته انطباق فرمانداری مورد نقدهای بسیاری قرار گرفت و در حال حاضر برخی دوستان شورای شهر اذعان کردند که اجرای این طرح اشتباه بوده است.

وی افزود: با اینکه اصلاحاتی در طرح ترافیک ایجاد کردیم ولی بنده بعید می‌دانم که این طرح سرانجام خوبی داشته با شد.

قانبیلی افزود: طرح ترافیک تهران در شورای عالی ترافیک و شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و نحوه اجرای آن با شهرداری است بنابراین شهرداری باید سازوکاری را مهیا کند تا بتواند این طرح را به خوبی اجرایی کند.

وی درباره شارژ یک میلیون‌تومانی‌ کارت طرح ترافیک گفت: این اقدام خلاف قانون است و آنهایی که به صورت دائم برای طرح ثبت‌نام می‌کنند در ابتدا باید فقط 100 هزار تومان بپردازند و مابقی نباید این پول را پرداخت کنند.

عضو شورای استان تهران افزود: اگر در این خصوص اقدامی را انجام دهند غیرقانونی است و قطعا اقدامات لازم از سوی دستگا‌ه‌های ذیربط انجام خواهد شد.

قانبیلی با اشاره به اینکه طرح ترافیک بدون کارشناسی بوده، گفت: طرح ترافیک جدید دارای اشکالات جدیدی است که امیدوارم نسبت به رفع آن اقدام شود.

نظرات
آخرین اخبار