هوای تهران در شرایط سالم/ کاهش نسبی دمای پایتخت طی دو روز آینده | فراتاب
کد خبر: 7904
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397 - 16:53
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای سالم در تهران طی امروز و فردا (۸ و ۹ اردیبهشت) خبر داد و گفت: طی دو روز آینده کاهش نسبی دما در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

فراتاب - گروه اجتماعی: حسین شهبازی در مورد کیفیت هوای تهران اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم قرار خواهد داشت، همچنین با توجه به شرایط جوی تهران طی فردا (۹ اردیبهشت ماه)  انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا در این روز در شرایط سالم قرار داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران ۷۹ و در شرایط سالم است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز(۸ اردیبهشت) است و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده و خفیف باران انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، با تداوم این شرایط جوی در روز یکشنبه (۹ اردیبهشت) برای برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۲ متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین دمای تهران طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

نظرات
آخرین اخبار