«بنزین روی شناسنامه‌ها» | فراتاب
کد خبر: 7765
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1397 - 09:49
معرفی کتاب
مجموعه شعر «بنزین روی شناسنامه‌ها» اثر مازیار عارفانی به چاپ دوم رسید و قرار است توسط نشر نصیرا در نمایشگاه بین المللی کتاب اردیبهشت ۹۷ یکبار دیگر به مخاطبان عرضه شود.

فراتاب_ گروه فرهنگی: مجموعه شعر «بنزین روی شناسنامه‌ها» اثر مازیار عارفانی به چاپ دوم رسید و قرار است توسط نشر نصیرا در نمایشگاه بین المللی کتاب اردیبهشت ۹۷ یکبار دیگر به مخاطبان عرضه شود.
عارفانی فعالیت شاعری خود را از سال 1377 در سن 15 سالگی آغاز کرد و در همان سالها، آثار متعددی را در مجلات ادبی معتبر منتشر نمود و از اوایل دهه هشتاد نیز جزو اولین کسانی بود که به صورت جدی در جریان وبلاگ نویسی ادبی ایران مشارکت داشت. وی سالها سردبیری مجله شمیم شمال و مسئولیت چند سایت و مجله الکترونیکی و... را نیز طی این سالها به عهده داشته است.
"مازیار عارفانی" اگرچه طی 20 سال اخیر در فضای مجازی شاعری پرکار بوده، اما بخش عمده ای از آثار خود را به صورت مکتوب منتشر نکرده و فقط مجموعه شعر "بنزین روی شناسنامه ها" را در سال 1392 به چاپ کاغذی سپرده که اینک پس از 5 سال مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و به چاپ دوم رسیده است.
این مجموعه اولین بار سال 1392 به چاپ رسید و شامل دو بخش مجزاست. در بخش اول این کتاب، شعر بلند "منظومه‌ی جشن تولد سی سالگی" اثری در 14 اپیزود مجزا و درعین‌حال به هم پیوسته قرار دارد و بخش دوم نیز با نام "بنزین روی شناسنامه‌ها" آثار مربوط به سال‌های 78 تا 92 این شاعر را در خود جای داده است.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار