همکاری پیمان معادی با آهنگساز زن یونانی | فراتاب
کد خبر: 7327
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1396 - 16:05
النی کاریندرو موسیقی فیلم «بمب،یک عاشقانه» پیمان معادی را در یونان می‌سازد.

پیمان معادی برای رونمایی از موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه» ساخته النی کاریندرو به یونان سفر کرده است. 

النی کاریندرو برای بسیاری از آثار تئو آنجلوپولس موسیقی ساخته و با کارگردانان مطرحی چون کریس مارکر، جولس داسین، ماگارت فن تروتا و... نیز همکاری داشته است.

پیمان معادی درباره دلیل انتخاب کاریندرو می‌گوید: «ساخته‌های خانم النی فراتر از عرف موسیقی متن در سینما است و ذهن زیبا و درخشان او، روحی عمیق را از پهنای کلام موسیقی‌اش به فیلم منتقل می‌کند. او آهنگساز شگفت‌انگیزی است و علاوه بر ساخت موسیقی، حدود 18 فیلمنامه فیلم بلند، 13 نمایشنامه و 10 فیلمنامه سریال تلویزیونی، در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد که نشان از چندوجهی بودن او دارد».

النی کاریندور پس از تماشای فیلم «بمب، یک عاشقانه» برای پیمان معادی چنین نوشته است: «پیمان عزیز، با دیدن فیلمت عمیقا تحت‌تاثیر قرار گرفتم و هرچه می‌گذرد بیش از پیش دلبسته‌اش می‌شوم. ایده و متنت و حلقه‌های درهم تنیده‌ی داستانت، بی‌اندازه قوی و انسانی‌اند. زیبایی سکانس‌ها و حقیقتِ شرایط جغرافیای تو! و این ایده‌ی کلی عشق در زیر بمباران که چطور بر زندگی هرروزه‌ی آدم‌ها تاثیر می‌گذارد...!»

این آهنگساز برجسته در ادامه نوشت: « سکانس‌های فیلمت حیرت‌انگیزند، تک‌تک‌شان. و اوج آنها در آخرین صحنه‌ی بمباران با آن فیلمبرداری بی‌نظیر. حتم دارم کشورت به تو خواهد بالید چرا که فیلمت برداشتِ مردم دنیا را از ایران تغییر و بسط خواهد داد. »

فیلم «بمب؛یک عاشقانه» دومین ساخته بلند پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» است. او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر هم جلوی دوربین رفته است.

محمود کلاری هم علاوه بر مدیریت فیلمبرداری در یکی از نقش‌های فرعی فیلم بازی کرده است. در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور، شهروز آقایی‌پور و...جلوی دوربین رفته‌اند.

تدوین آن را بهرام دهقانی انجام داده و طراحی صحنه و دکور به عهده محسن شاه‌ابراهیمی بوده. همچنین ایرج شهزادی صدابردار و صداگذار کار است و مهرداد میرکیانی در بخش طراحی گریم با معادی همکاری کرده است.

خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار