انتشار دوره جدید ماهنامه تخصصی «حمل و نقل کشورهای اسلامی» از بهمن 96 | فراتاب
کد خبر: 7187
تاریخ انتشار: 23 دی 1396 - 11:28
روابط عمومی فراتاب خبر داد:
12 دلیل برای اینکه نباید جای شما در ماهنامه حمل و نقل کشورهای اسلامی خالی باشد!

فراتاب - گروه اقتصادی: روابط عمومی فراتاب خبر داد که دوره جدید ماهنامه تخصصی حمل و نقل روز 15 بهمن 1396 منتشر خواهد شد. ماهنامه مذکور بطور منظم در نیمه هرماه توسط گروه رسانه ای فراتاب و با حمایت گروه اقتصادی «مجمع ایران برای فردا» منتشر خواهد شد.

 

12 دلیل برای اینکه نباید جای شما در ماهنامه حمل و نقل کشورهای اسلامی خالی باشد!

 

  1. این ماهنامه، یک نشریه تخصصی -حرفه ای در زمینه صنعت حمل و نقل است.
  2. این ماهنامه، هرماه در دستان وزیر کار، روسا و مدیران و متخصصین حوزه صنعت حمل و نقل چه در عرصه دولتی و خصولتی و چه در حوزه خصوصی از جمله اتاق های بازرگانی سراسر کشور خواهد بود.
  3. این ماهنامه، تنها نشریه تخصصی است که در اجلاس بین المللی سالانه یونیساد و اجلاس های منطقه ای کشورهای اسلامی بصورت سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به نمایندگی از ایران توزیع می شود.
  4. در این ماهنامه شما از برگزاری کنفرانسها، نشست ها و فرصت های مختلف بین المللی، منطقه ای و ملی و محلی خبر دار خواهید شد.
  5. در این ماهنامه از آخرین تحولات دانشگاهی، پژوهشی، فرصت های مطالعاتی و ... در زمینه حمل و نقل و صنایع مرتبط با آن می توانید مطلع شوید.
  6. در این ماهنامه، علاوه بر مطالب اختصاصی از مهمترین مقامات کشور، می توانید در هر شماره تحلیلهای حرفه ای افراد و مدیران متخصص و کارآمد در صنعت حمل و نقل را مطالعه کنید.
  7. در این ماهنامه، شما نیز خواهید توانست چه در قامت یک مدیر و مسئول موفق و کارآفرین و مبتکر، یا یک متخصص و صاحبت نظر و یا کسی که تجربه و دیدگاههای منحصر بفرد خود را در زمینه صنعت حمل و نقل داراست، نظرات و نوشته های خود را در قالب مصاحبه و یا یادداشت منتشر کنید.
  8. با توجه به اهمیت تخصصی این ماهنامه، نوشته ها و تبلیغات شما همزمان بصورت یک نشریه اینترنتی (پی.دی.اف) در خبرگزاری فراتاب و شبکه های اجتماعی زیرمجموعه این گروه (اینستاگرام، تلگرم، فیسبوک، آپارات و توئیتر) منتشر میشود و با توجه به جایگاه حرفه ای و موقعیت فراتاب، این به معنای بازنشر ماهنامه تخصصی حمل و نقل در دهها وبسایت، نشریه و روزنامه کشور خواهد بود.
  9. این ماهنامه مورد حمایت دو مجمع تخصصی در زمینه حمل و نقل است: مجمع ایران برای فردا و مجمع مالکان کامیونداران ایران
  10. سرویس اقتصادی گروه رسانه ای فراتاب، که از جمله موفق ترین و حرفه ای ترین گروههای رسانه ای فعال در کشور هستند، مسئولیت انتشار و تهیه محتوای این نشریه را برعهده دارند.
  11. این ماهنامه در یکی از بهترین چاپخانه های تهران با جنس کاغذ رنگی-روغنی با استانداردی بین المللی منتشر می شود.
  12. از بهمن امسال و در دوره جدید آن، شما بطور منظم در ابتدای هرماه می توانید این نشریه را تهیه کنید و برای این منظور می توانید با هزینه ای اندک به یکی از صدها مشترک خاص آن تبدیل شده و آبونمان شوید.

 

راههای ارتباط با ماهنامه تخصصی حمل و نقل کشورهای اسلامی

 ایمیل:

advertisement@faratab.com

تلفن:

02188319910

تلفن همراه

09331222455

آیدی تلگرام:

@Adfaratab

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

 

 

نظرات
آخرین اخبار