پیوس: پرسپولیس به راحتی از گروهش صعود می‌کند | فراتاب
کد خبر: 7007
تاریخ انتشار: 16 آذر 1396 - 06:25
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم به راحتی می‌تواند از گروهش در لیگ‌ قهرمانان آسیا صعود کند.

فرشاد پیوس در گفت‌ و گو با ایسنا درباره هم گروهی پرسپولیس و السد قطر و الوصل امارات اظهار کرد: پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است. الوصل که قدرت آنچنانی ندارد السد را هم می‌توانیم در آزادی شکست دهیم. تیم السد از ژاوی استفاده می‌کند که دیگر به روزهای آخر فوتبالش رسیده و دیگر آن آمادگی سابق را ندارد. آنها همچنین مرتضی پورعلی گنجی را دارند که ایرانی ها را به خوبی می‌شناسد اما به هر صورت فکر می کنم پرسپولیس کار سختی برای صعود از گروه پیش رو ندارد.

وی افرزود: درست است که تیم از نقل‌ و انتقالات زمستانی محروم است اما امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند این محرومیت را تعلیق کنندو این تیم بتواند بازیکنان مدنظرش را بگیرد. چرا که اطمینان دارم حالا که السد و الوصل با پرسپولیس هم گروه شدند، به دنبال این خواهند بود که بهترین بازیکنان را جذب کنند تا مقابل پرسپولیبس بتوانند نتیجه بگیرند.

پیوس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: به راحتی می‌تواند از گروهش صعود کند. چرا که تیم قطری و اماراتی برای بازی به ایران می‌آیند و پرسپولیس می‌تواند از حضور هوادارانش بهره ببرد.

او در ادامه درباره اینکه کارلوس کی روش خواسته در اردیبهشت‌ماه تیم‌های ایرانی بدون حضور ملی‌پوشان در آسیا حاضر باشد، گفت: این موضوع باید با هماهنگی و تعامل میان مربیان حل شود چرا که باید بپذیریم تیم ملی در اولویت است.

نظرات
آخرین اخبار