پیشنهاد ویژه وزیر ورزش که مهدوی‌کیا ردش کرد! | فراتاب
کد خبر: 6838
تاریخ انتشار: 1 آذر 1396 - 17:10
وزیر ورزش دنبال نسخه‌ای شفابخش برای پرسپولیس است.

مسعود سلطانی‌فر و معاونانش اعتقاد دارند باشگاه های پرسپولیس و استقلال نیاز به چابکسازی دارند. نیاز به این دارند که به متدهای روز باشگاهداری دنیا نزدیک شوند و به سمتی بروند که باشگاه های بزرگ دنیا رفته اند. برای همین مدام دنبال واگذاری این تیم ها هستند. سیستم فعلی اداره دو باشگاه مدیریت هزینه است. بیش از 100 میلیارد تومان این دو برند در دو سال درآمدزایی کرده اند و پولش به تیم ها رسیده و باز هم کلی بدهی روی دست ورزش کشور مانده است. البته بعد از این هم این ارقام بیشتر خواهند شد. بر همین اساس و در شرایطی که مثلا در پرسپولیس با چالش مدیریتی روبرو شده اند. مدیر تیم باشگاه را ول کرده و به حالت قهر رفته است، از سویی دیگر فشار برای حذف دو شغله ها و بازنشسته ها شرایط پرسپولیس را به سمتی می برد که تغییرات در این تیم اجتناب ناپذیر می شود.

وزیر به دنبال مدلی برای پرسپولیس است که در همه دنیا هم تست شده است. مدلی که باشگاه ها یک مدیر اجرایی دارند و مدل فنی اداره تیم ها بر عهده نخبگان فنی است. این بار قرعه به نام مهدوی کیا افتاده بود و او برای این سمت مورد مشورت قرار گرفت اما قرارداد دو ساله کیا با هامبورگ مانع از این شد که او پاسخ مثبت بدهد.البته مهدی همزمان در آلمان تحصیل دانشگاهی را هم شروع کرده. او می خواهد وارد مدیریت ورزشی شود و نیاز به تحصیلات آکادمیک را هم برای خود ضروری می داند. او مسیر درستی را در پیش گرفته و می خواهد روزی به پرسپولیس بیاید که تیمی همراه برای تحول در کنارش باشند.

کیا البته به زودی به دیدار وزیر ورزش می رود. او گفته حاضر است هر کمکی به تیم بکند اما حضورش در هیات مدیره باشگاه در این شرایط مطرح نیست. نه خودش این برنامه را دارد و نه این تصمیم فعلا برایش بحث شده است.

خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار